favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ehm typ Petunia och Vernon. Så elaka så dom passar ihop
25 sep, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
av dom existerande paren så gillar jag
Ron/Hermione Draco/Astoria George/Angelina Luna/Rolf Neville/Hannah Molly/Arthur men annars: Draco/Hermione Neville/Luna Luna/Draco Voldemort/Bellatrix Dean/Hermione Parvati/Harry edit : glömde Minerva/Severus... men det är expelliarmus fel för att hon skrev en så underbar ff om dom! 25 sep, 2011 23:31 |
|
Borttagen
|
Remus och Tonks ftw!
26 sep, 2011 08:53 |
|
Borttagen
|
remus och tonks ofc!
26 sep, 2011 13:22 |
|
Ms.Markus
Elev |
26 sep, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Neville och Hanna ♥ Forever
26 sep, 2011 18:48 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
I böckerna: Hermione och Ron
I filmerna: Harry och Hermione 31 aug, 2012 20:55 |
|
Frivolt
Elev |
Ron/Hermione ofc!!!
Severus/Lily ♥ !!!! och om de gills så säger jag också Neville/Luna!! ♥ 31 aug, 2012 20:57 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Om de räknas så är det nog dobby och winky, och sen så narcissa och Lucius malfoy
I would have died! I would have died rather than betray my friends 31 aug, 2012 21:01 |
|
Shaunee
Elev |
Severus/James & Lily
Rose & Scorpius Sirius & Alice Victoire & Teddy Draco & Hermione L♥ve! 31 aug, 2012 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen