Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emelesey
Elev |
Kan inte välja...
4 aug, 2012 10:29 |
|
Conflate
Elev |
4 aug, 2012 10:59 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
4 aug, 2012 12:08 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Helt klart Fenrir greyback. Sedan gillar jag regulus black och walden Macnair. (lite märkligt egentligen att jag gillar macnair, eftersom jag är nästan lika förtjust i "farliga" vidunder som Hagrid)
I would have died! I would have died rather than betray my friends 4 aug, 2012 13:50 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Bellatrix och (Voldemort himself).....Lucius?
Annars gillar jag Macnair... han som skulle döda Vingfål.... Vittervinge! Edit: Insåg nu att de var någon som skrivit om Macnair precis över mig. 4 aug, 2012 14:41 |
|
MatteSweet
Elev |
Narcissa och Lucius
Skicka gärna en uggla ;) 4 aug, 2012 14:52 |
|
Rawenclaw98
Elev |
4 aug, 2012 15:02 |
|
Erica
Elev |
4 aug, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Draco
4 aug, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Draco
4 aug, 2012 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen