HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
felix felicis
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag läste "snacksen" och började fundera kring varför trådens "allt om Harry-ämne" hade en godis-rubrik. Energin inför Quidditchmatcherna är awesomebra! Det kanske bara var en felbedömning.
26 okt, 2011 19:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Ta Draco ni, jag bryr mig inte, men Tom Felton är min. Skrivet av Johannai: ^ To late... Tyvärr girls, han har redan en flickvän vid namn Jade Olivia
26 okt, 2011 19:50 |
|
accioron
Elev |
^ Älskar Tom och Jade ♥ ♥ ♥ Så finaaaa.
26 okt, 2011 19:54 |
|
Ginny00
Elev |
Tecken på att man babblat för mycket om HP: Min bror kommer in när jag spelar EMDs Jennie let me love you och tror Harry har skrivit sången. Ginny let me love you
26 okt, 2011 19:58 |
|
lhouise
Elev |
Min kompis berättade att hon och hennes hade kollat på sista HP-filmen i helgen. Ingen av dem är HP-fantast.
När Voldemort dödar Harry, utbrister pojkvännen: - Hahaha, han sa Abrakadabra! XD
2 nov, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
Snape is an ass.
FRED & GEORGE, OFC! 2 nov, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
Usch nej, han är inte Pansys D: Han är Astorias (; FRED & GEORGE IS THA KINGS! ♥ 2 nov, 2011 20:27 |
|
Salle
Elev |
2 nov, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lhouise: Min kompis berättade att hon och hennes hade kollat på sista HP-filmen i helgen. Ingen av dem är HP-fantast. När Voldemort dödar Harry, utbrister pojkvännen: - Hahaha, han sa Abrakadabra! XD Haha! 2 nov, 2011 21:08 |
|
Salle
Elev |
2 nov, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen