Om någon kunde se mig [Sv]
Forum > Fanfiction > Om någon kunde se mig [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hehe taack
Kommer väl något nytt nu funderar på att både skriva och spela in bara för att jag egentligen måste plugga NO xD 29 feb, 2012 19:57 |
|
AlexZz
Elev |
29 feb, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Haha, nää xD Haha fattar ändå inte vad Tomboy menade
29 feb, 2012 21:18 |
|
carro78
Elev |
29 feb, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Min lärare, mina klasskompisar kom på att toms smeknamn skulle vara Tomboy eller tommyboy... ac någon random andledning. Tom= min NO lärare
Mer kommer att komma så fort helgen stundar till måste sova tröött, No får gå å dra sig nått fint över sig. 29 feb, 2012 23:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 mar, 2012 10:07 |
|
Borttagen
|
Haha kunde ingenting på provet typ x,D
Men skrivandet kommer nog snart igång! 1 mar, 2012 17:49 |
|
AlexZz
Elev |
^ Nu vet jag inte om jag ska vara glad eller ledsen... för lixom... att du inte kunde nåt är ju sad men att du ska skriva snart e ju super... lixom...
. .
1 mar, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Haha
1 mar, 2012 17:55 |
|
AlexZz
Elev |
1 mar, 2012 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen