Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corinne
Elev |
Jaa, jag tycker de är söta i det! Men båda är alltid söta hihi
Den siste fienden som förintas är döden. 14 feb, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
ja
15 feb, 2012 00:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jadå, men jag föredrar killarna i kortare varianter. ^^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 feb, 2012 08:28 |
|
Borttagen
|
Njaa. Tycker kortare hår passar dom bättre
15 feb, 2012 08:32 |
|
Nike
Elev |
Jag tycker inte det spelar någon roll men om man måste välja så ja
I <3Candy 15 feb, 2012 10:08 |
|
96hpevanescence
Elev |
15 feb, 2012 10:17 |
|
harrypotterlover
Elev |
sådär.. mittemmellan är bäst!
HArry Potter in my heart forever 15 feb, 2012 13:55 |
|
tove granger
Elev |
nja helt ok
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 15 feb, 2012 14:00 |
|
Ron.Weasley
Elev |
15 feb, 2012 15:11 |
|
zelda1
Elev |
Jag tycker de passar bra i långt.
15 feb, 2012 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen