Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Peacemoon
Elev |
Jag såg den nyss, den va sjukt bra!! Jag grät jätte mycket, men skrattade en del också.. Ååh den e så spännande, vill bara se fortsättningen NU!! aaah kan inte vänta, SÅÅ bra alltså!
I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. 20 nov, 2011 22:13 |
|
lillamymin
Elev |
Kom hem för en timme sedan från bion. Och faktum är att jag kände mig nöjd. Det var inte så off som jag trott. Inte för att jag tyckte att det var så mycket mening, men filmen vad definitivt mycket mer meningsfull än boken. Så det var ett plus.
Peacemoon: Jag håller med om att slutet ingav en spännande känsla. Man vill verkligen se nästa del Dock känns det fåningt att ända gången jag grät i biosalongen var när de visade the Hunger Games-trailern före filmen. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 nov, 2011 22:16 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 01:41 |
|
Remembrall
Elev |
Såhär skrev jag på en annan sida om filmen.
Vad tyckte jag om filmen? Spoiler: För övrigt var den skitbra! heheTryck här för att visa!
21 nov, 2011 09:09 |
|
expelliarmus
Elev |
ÅHÅHÅHÅ ALLTSÅ JAG DÖR
breaking dawn är så underbar Såg den på bio förra veckan, såg den på internet två gånger idag och ska se den på bio igen på torsdag! ♥
21 nov, 2011 19:59 |
|
Remembrall
Elev |
21 nov, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
Älskar denna film! ♥
21 nov, 2011 21:05 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Remembrall: ^ DEN ÄGER ♥ (älskar att det bara är typ du och jag som är största twilight/rob fanen ♥ ) HAHAH jag med ♥ ♥ alltså twilight och harry potter går inte ens att jämföra, dom ligger så jävla lika på min lista. jobbigt att erkänna, helst eftersom att ninnie går in och läser detta :$ she'll hate us forever!
21 nov, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ÅHÅHÅHÅ ALLTSÅ JAG DÖR breaking dawn är så underbar Såg den på bio förra veckan, såg den på internet två gånger idag och ska se den på bio igen på torsdag! ♥ VÄNTA! Finns den ute på internet? WHERE? I MUST HAVE IT! Har redan sett den på bio och vill se den igen men har typ inte råd. *fattig student* 21 nov, 2011 22:09 |
|
expelliarmus
Elev |
^ *laalallala* http://www.1channel.ch/watch-2113241-The-Twilight-Saga-Breaking-Dawn-Part-1
Skitdålig kvalité, men det kommer ut bättre versioner för var dag som går!
21 nov, 2011 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen