Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Men rån med senap på var också väldigt... Annerlunda. XD Läste först "Med rån och snape på" HAHA! XD Haha. XD ... Nu vet jag vad jag ska göra när jag blir stor. Jag ska göra en sylt som heter Snape så att alla kan äta Snape på sina rån. :3 21 nov, 2011 08:43 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 09:48 |
|
Borttagen
|
21 nov, 2011 09:54 |
|
Roretta
Elev |
START MÜSLI
SOM SNACKS Mina kompisar sittar med chips och jag med müsli. Like a baws Berits hand touched fried chicken. /proud 21 nov, 2011 11:01 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Roretta: START MÜSLI SOM SNACKS Mina kompisar sittar med chips och jag med müsli. Like a baws true story. 21 nov, 2011 12:02 |
|
Borttagen
|
Jag brukar rulla in skinka, ost, senap och chokladsås i en panerad schnitzel och sen fritera den, helt underbart
21 nov, 2011 13:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag brukar rulla in skinka, ost, senap och chokladsås i en panerad schnitzel och sen fritera den, helt underbart Läste det och började typ dräggla, sen läste jag om det och såg att det stod chokladsås... Jag ändrade mig. '-' 21 nov, 2011 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen