@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Han upptäckte att 4-åriga dotterns iPhone exploderat
4-åriga dotterns 4-åriga dotterns iPhone iPhone
14 apr, 2013 23:38 |
|
Obliviate_
Elev |
Ladycharlotta
Nlev sova nu istället. Peter ska sova o jag vill fan inte sita uppe själv Godnatt bebe ♥ 14 apr, 2013 23:44 |
|
themarauder
Lärare |
HAR ÄNTLIGEN LÄMNAT IN NATURKUNSKAPEN!! ♥
Har haft detta hängandes sedan ettan (går i trean nu)... med denna inlämning kan jag äntligen få ett GODKÄNT! =) - just like themarauder 14 apr, 2013 23:58 |
|
Margaret
Elev |
Alltså åh, jag såg just Star Wars - Return of the jedi på tv och upptäckte att de använde det alternativa slutet med Hayden Christensen.
Blir alldeles glad i kroppen när jag ser det slutet, men trodde aldrig att det skulle användas i en tv-version. Så kul att trots att filmen i sig är typ 30 år gammal så får vi nittiotalister ändå med en del av "vårat" Star Wars. Hihi, detta gjorde min dag. ![]()
14 apr, 2013 23:58 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Margaret: Alltså åh, jag såg just Star Wars - Return of the jedi på tv och upptäckte att de använde det alternativa slutet med Hayden Christensen. Blir alldeles glad i kroppen när jag ser det slutet, men trodde aldrig att det skulle användas i en tv-version. Så kul att trots att filmen i sig är typ 30 år gammal så får vi nittiotalister ändå med en del av "vårat" Star Wars. Hihi, detta gjorde min dag. jag har inte sexan =( =) - just like themarauder 15 apr, 2013 00:14 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Margaret: Alltså åh, jag såg just Star Wars - Return of the jedi på tv och upptäckte att de använde det alternativa slutet med Hayden Christensen. Blir alldeles glad i kroppen när jag ser det slutet, men trodde aldrig att det skulle användas i en tv-version. Så kul att trots att filmen i sig är typ 30 år gammal så får vi nittiotalister ändå med en del av "vårat" Star Wars. Hihi, detta gjorde min dag. jag har inte sexan =( Inte jag heller. Eller ja, har den gamla versionen inspelad någonstans. Men har sett det här slutet på youtube flera gånger förut och blev så förvånad av att se det på tv nu, om du förstår vad jag menar. ![]()
15 apr, 2013 00:19 |
|
themarauder
Lärare |
Ska upp relativt tidigt imorgon så man borde ju gå och lägga sig... För övrigt: 53 dagar kvar till studenten..
=) - just like themarauder 15 apr, 2013 00:22 |
|
Pixie
Elev |
15 apr, 2013 06:36 |
|
cirklar
Elev |
Vilken bra morgon det här har varit!
Men sen ska det givetvis förstöras med att jag måste gå till skolan om mindre än en timme.
15 apr, 2013 07:10 |
|
Pixie
Elev |
15 apr, 2013 07:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen