@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Obliviate_ vad gör du fortfarande uppe?
14 apr, 2013 22:57 |
|
Sirius_Musta
Elev |
14 apr, 2013 23:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ vad gör du fortfarande uppe? Älskling. Jag är faktiskt inte så jätte trött. Ok? Puss 14 apr, 2013 23:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Hatar att vara ensam och oälskad i skolan.
Hej 14 apr, 2013 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ vad gör du fortfarande uppe? Älskling. Jag är faktiskt inte så jätte trött. Ok? Puss Det är för att du är så övertrött att du blir pigg, det är så det funkar btw, love you anyway 14 apr, 2013 23:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför är du vaken dåå? :oSkrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ vad gör du fortfarande uppe? Älskling. Jag är faktiskt inte så jätte trött. Ok? Puss Det är för att du är så övertrött att du blir pigg, det är så det funkar btw, love you anyway 14 apr, 2013 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Varför är du vaken dåå? :o Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ vad gör du fortfarande uppe? Älskling. Jag är faktiskt inte så jätte trött. Ok? Puss Det är för att du är så övertrött att du blir pigg, det är så det funkar btw, love you anyway för att jag inte varit uppe lika länge som du och inte somnade på soffan tidigare 14 apr, 2013 23:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: ska se på tv om en halvtimme. sen sova Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Varför är du vaken dåå? :o Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ vad gör du fortfarande uppe? Älskling. Jag är faktiskt inte så jätte trött. Ok? Puss Det är för att du är så övertrött att du blir pigg, det är så det funkar btw, love you anyway för att jag inte varit uppe lika länge som du och inte somnade på soffan tidigare 14 apr, 2013 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: ska se på tv om en halvtimme. sen sova Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Varför är du vaken dåå? :o Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ vad gör du fortfarande uppe? Älskling. Jag är faktiskt inte så jätte trött. Ok? Puss Det är för att du är så övertrött att du blir pigg, det är så det funkar btw, love you anyway för att jag inte varit uppe lika länge som du och inte somnade på soffan tidigare *suck* 14 apr, 2013 23:31 |
|
EmahS
Elev |
Borde sova.
Men jag är inte trött. Och någonstans i mitt rum gömmer sig en fluga. Slår vad om att den jäveln kommer fram när jag väl blir trött och ska surra mig i öronen
14 apr, 2013 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen