@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Känslan att ingen lyssnar på dig... Har den hela tiden Usch ja, vet precis hur det känns!! Jag kanske inte lyssnar, men jag läser alltid om du behöver skriva av dig =) ♥ finns. =) - just like themarauder 14 apr, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Känslan att ingen lyssnar på dig... Har den hela tiden Usch ja, vet precis hur det känns!! Jag kanske inte lyssnar, men jag läser alltid om du behöver skriva av dig =) ♥ finns. Tack så mycket!♥ 14 apr, 2013 21:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Nu börjar jag äta på min stora chokladkanin jag fick i påsk. påskchoklad är inte gott What?! Jo. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
HUNGRIG
14 apr, 2013 21:36 |
|
Solkatten
Elev |
Ska sova nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Just nu lyssnar jag på Här håller alla på FBK
14 apr, 2013 21:39 |
|
EmahS
Elev |
jag tycker inte om Li.
för hon länkade en tumblr på twitter, och nu sitter jag och kollar igenom varje sida och gråter. va fan. orkar inte detta?
14 apr, 2013 21:39 |
|
Borttagen
|
Obliviate_ ska sova nu!
14 apr, 2013 21:45 |
|
Tuggrus
Elev |
Gotta go and fix some stuff.. then it's bedtime at 22.. yay!
Längtar till i morrn.. åååh ♥ MUMS! 14 apr, 2013 21:48 |
|
_Bella_<3
Elev |
14 apr, 2013 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen