@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Planerar Stockholm med Aivilio 10-12 maj. Vill någon träffa oss eller något på fredagseftermiddagen eller ta en fika/luncha på lördagen?? FRÅGAR UTAN MIN BFFS TILLÅTELSE JAO men hallå? jag är i Stockholm 3, 4, 5, 8, 9, 25, 26, 27 maj. Kunde ni inte planerat in någon av de dagarna? haha. sorry!! Skrivet av Aivilio: Skrivet av Ginny00: Planerar Stockholm med Aivilio 10-12 maj. Vill någon träffa oss eller något på fredagseftermiddagen eller ta en fika/luncha på lördagen?? FRÅGAR UTAN MIN BFFS TILLÅTELSE JAO HELL YEAH men assw på lördagen kommer mina föräldrar vilja äta med oss men på fredagen så cx Skrivet av Ginny00: Har en obehaglig känsla av att jag är törstig men att jag typ skulle spy om jag åt något oh get better ♥ Okay, friday (jag vill besöka The English Shop och jag litar på att du tar med mig dit, ok) i'll try! Jag ska hämta bubbelvatten 14 apr, 2013 21:09 |
|
Pixie
Elev |
14 apr, 2013 21:10 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 apr, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
Känslan att ingen lyssnar på dig... Har den hela tiden
14 apr, 2013 21:17 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Ginny00 och Aivilio jag drar me mig HannaPanna och säger att hon har en överraskning till mig Kan funka 14 apr, 2013 21:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Ginny00 och Aivilio jag drar me mig HannaPanna och säger att hon har en överraskning till mig Kan funka Det får vi hoppas
14 apr, 2013 21:19 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar om du behöver det. ♥Känslan att ingen lyssnar på dig... Har den hela tiden 14 apr, 2013 21:20 |
|
_Bella_<3
Elev |
14 apr, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Min gamla hederliga dator har gått sönder. Rest in peace min kära, du har varit mig en trogen vän. Du har gett mig lycka, fett, skratt, gråt, sämre kondition och härliga stunder. Kram på dig och må du vila i frid ♥
14 apr, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar om du behöver det. ♥ Känslan att ingen lyssnar på dig... Har den hela tiden Tack så mycket♥ Just nu är det inget men jag hade ett problem tidigare idag... och mina föräldrar eller mina vänner ville inte lyssna. 14 apr, 2013 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen