@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Kan nån hjälpa mig med en sak? Jag behöver veta vad man ska söka på för att få upp såna där brev typ.. Ni vet typ, som den där "Dear Molly, I watch over Fred like you have been watching over my Harry all this years. Love, Lily".. Jag vill hitta fler! Har för mig att det fanns en tråd om det här på Mugglis.. http://letterstomrpotter.tumblr.com/ här finns såna
14 apr, 2013 21:03 |
|
Pixie
Elev |
14 apr, 2013 21:04 |
|
Ginny00
Elev |
Har en obehaglig känsla av att jag är törstig men att jag typ skulle spy om jag åt något
14 apr, 2013 21:04 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av EmahS: Tack så mycket!Skrivet av Miss_Green: Kan nån hjälpa mig med en sak? Jag behöver veta vad man ska söka på för att få upp såna där brev typ.. Ni vet typ, som den där "Dear Molly, I watch over Fred like you have been watching over my Harry all this years. Love, Lily".. Jag vill hitta fler! Har för mig att det fanns en tråd om det här på Mugglis.. http://letterstomrpotter.tumblr.com/ här finns såna ;; ![]()
14 apr, 2013 21:04 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Planerar Stockholm med Aivilio 10-12 maj. Vill någon träffa oss eller något på fredagseftermiddagen eller ta en fika/luncha på lördagen?? FRÅGAR UTAN MIN BFFS TILLÅTELSE JAO men hallå? jag är i Stockholm 3, 4, 5, 8, 9, 25, 26, 27 maj. Kunde ni inte planerat in någon av de dagarna? haha.
14 apr, 2013 21:04 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Planerar Stockholm med Aivilio 10-12 maj. Vill någon träffa oss eller något på fredagseftermiddagen eller ta en fika/luncha på lördagen?? FRÅGAR UTAN MIN BFFS TILLÅTELSE JAO HELL YEAH men assw på lördagen kommer mina föräldrar vilja äta med oss men på fredagen så cx Skrivet av Ginny00: Har en obehaglig känsla av att jag är törstig men att jag typ skulle spy om jag åt något oh get better ♥
14 apr, 2013 21:05 |
|
Zendaya
Elev |
Okej, vill inte göra en sån där tråd om 1000 inlägg. Men nu har jag nått det där läskiga talet och blir Master of Death! XD
Woho nu kommer jag spamma alla trådar så att jag kan få 10000 inlägg ch bli Master of Mugglis. 14 apr, 2013 21:05 |
|
stellaa
Elev |
uuuh mamma har gäster, lär väl inte få kvällsmat förrän tidigast 10 ;_;
EDIT: Hallelujah dom åker nu!! 8D ![]() 14 apr, 2013 21:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-14 kl. 21:07
|
|
Borttagen
|
Är the sims roligt? Jag vill ha det!!!!!!!
14 apr, 2013 21:07 |
|
Elma00
Elev |
14 apr, 2013 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen