Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Korra
Elev |
therese91 - omg jag är med. VA SÖÖT! fantastiskt glad verkligen.
22 jul, 2012 03:28 |
|
Lunah~
Elev |
22 jul, 2012 08:52 |
|
Borttagen
|
Mehe, puss på dig finis :* Tycker om dig också liksom, hejdå 22 jul, 2012 09:29 |
|
Ingis
Elev |
22 jul, 2012 09:39 |
|
HannaPanna
Elev |
22 jul, 2012 10:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
22 jul, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
Finns det en gulligare therese91? Svar nej! Love TO you! ♥ tack!!!!
22 jul, 2012 11:54 |
|
MissFniss
Elev |
Ingis- ♥
HannaPanna- Det är faktiskt DU som är awesome... inte jag! PansyParkinson♥- Varsågod, fiiinis♥ Och taaack!♥
22 jul, 2012 12:14 |
|
Borttagen
|
Här kommer en liten komplimang till folk som är oerhört schyssta, och awesomesnälla
(vet att nästan alla på mugglis är snälla, men dessa är extra snälla Spoiler: Tryck här för att visa! Och ni som inte står med på listan, ska veta att ni också är fantastiska ♥ 22 jul, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Slytherin1234: Me!? Vet inte vad det kom ifrån, med tack ♥
DU ÄR AWESOME! 22 jul, 2012 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen