Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Carneol:
Men usch vilket äckel. Idiot. Vet inte om det är någon idé att anmäla kanske eftersom lagen suger osv. men du kan ju försöka kanske?
http://Kaosregn.blogg.se
28 nov, 2013 16:39 |
|
Borttagen
|
Men du, du är jättevacker, på insidan. Jag behöver inte se någon bild på dig för att veta att det inte är för ditt utseende som gör att dina vänner tycker om dig. Du mår inte bra om dina revben syns och om du har trådsmala handleder och fotleder, okej? Du blir inte vacker bara för att du går ner i vikt. Du blir vacker om du är nöjd med dig själv och vet om att det finns folk som älskar dig för den du är, och inte för ditt utseende, och om du är glad och dig själv. Kram på dig ♥
28 nov, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
Fan. Fan. Fan. Fan. Fan.
Är i Skåne och mina kompisar ska ha prov. Jag kan Ingenting. Jag fick vare sig med mig papper eller nåt annat. Hoppas att jag kan träna när jag kommer tillbaka... 28 nov, 2013 17:22 |
|
JosefinFini
Elev |
sanna1324567: Tack för att du är så snäll och fin och svarar så bra saker ♥
Men det känns som en så fruktansvärt omöjlig tanke för tillfället, att jag skulle vara nöjd och glad med den jag är och hur jag ser ut. Så långt borta. ![]()
28 nov, 2013 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Aw ♥sanna1324567: Tack för att du är så snäll och fin och svarar så bra saker ♥ Men det känns som en så fruktansvärt omöjlig tanke för tillfället, att jag skulle vara nöjd och glad med den jag är och hur jag ser ut. Så långt borta. Jag vet att det är svårt, men jag vet att allt blir så mycket lättare om man bara försöker att strunta i allt som heter utseende ^^ 28 nov, 2013 17:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Insåg just en sak.
Då jag gick i tvåan så hade jag in bästis. Vi var verkligen tajta då. En dag så fick hon faktiskt frågan om hon ville hoppa upp en klass. Gå med treorna. Jag var med när dom frågade henne. Jag sa åt henne att inte hoppa upp, vi hade ju ändå bara några veckor kvar av tvåan. Hon gjorde sm jag sa eftersom hon ville gå i samma klass som mig. Nu pratar vi aldrig ens med varandra. Jag ser henne varje dag i skolan och tänker på allt vi gjorde tillsammans då vi var små, längtar tillbaka till tiden då ingen dömde någon. Sen inser jag att jag nu är mitt i tonåren, då de flesta är som mest dömande. Känns skitdåligt. Sen känns det jättedåligt att jag har påverkat min "kompis" så mycket då vi inte ens pratar med varandra längre. Hej 28 nov, 2013 18:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag tror nog inte att det är ditt fel Hanna! Ni har bara växt ifrån varandra.. Insåg just en sak. Då jag gick i tvåan så hade jag in bästis. Vi var verkligen tajta då. En dag så fick hon faktiskt frågan om hon ville hoppa upp en klass. Gå med treorna. Jag var med när dom frågade henne. Jag sa åt henne att inte hoppa upp, vi hade ju ändå bara några veckor kvar av tvåan. Hon gjorde sm jag sa eftersom hon ville gå i samma klass som mig. Nu pratar vi aldrig ens med varandra. Jag ser henne varje dag i skolan och tänker på allt vi gjorde tillsammans då vi var små, längtar tillbaka till tiden då ingen dömde någon. Sen inser jag att jag nu är mitt i tonåren, då de flesta är som mest dömande. Känns skitdåligt. Sen känns det jättedåligt att jag har påverkat min "kompis" så mycket då vi inte ens pratar med varandra längre.
28 nov, 2013 20:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: Jag tror nog inte att det är ditt fel Hanna! Ni har bara växt ifrån varandra.. Insåg just en sak. Då jag gick i tvåan så hade jag in bästis. Vi var verkligen tajta då. En dag så fick hon faktiskt frågan om hon ville hoppa upp en klass. Gå med treorna. Jag var med när dom frågade henne. Jag sa åt henne att inte hoppa upp, vi hade ju ändå bara några veckor kvar av tvåan. Hon gjorde sm jag sa eftersom hon ville gå i samma klass som mig. Nu pratar vi aldrig ens med varandra. Jag ser henne varje dag i skolan och tänker på allt vi gjorde tillsammans då vi var små, längtar tillbaka till tiden då ingen dömde någon. Sen inser jag att jag nu är mitt i tonåren, då de flesta är som mest dömande. Känns skitdåligt. Sen känns det jättedåligt att jag har påverkat min "kompis" så mycket då vi inte ens pratar med varandra längre. Jomen det förstår jag. Känns bara så konstigt att vi en gång var så tajta att hon inte tog erbjudandet att hoppa upp en klass och nu pratar vi inte ens.. Hej 28 nov, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Min mormor har tre bilder var på två av mina kusiner, en på mig och ingen alls på min bror. Vet inte hur jag ska tolka det, hon har ju liksom fått en massa bilder på mig och min bror tidigare... :s
28 nov, 2013 20:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Kattuggla Jo.. Min släkt är enormt dysfunktionell. Kan dra en sammanfattning i uggla om du vill
28 nov, 2013 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen