@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Alla behöver plugga men inte jag. 8D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2013 20:25 |
|
Obliviate_
Elev |
14 apr, 2013 20:26 |
|
Pixie
Elev |
tbh jag tycker inte man ska räkna upp "fulaste/finaste i din klass osv" på ask.fm. det är ju elakt??
14 apr, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Har idrott klockan 08:00 imorgon D:
14 apr, 2013 20:31 |
|
themarauder
Lärare |
Någon som kan hjälpa mig med mitt pesonliga brev? Har svårt att komma på en sådan där.. smörig replik. Typ som: "Jag är en morgonpigg tjej som inte är rädd för en utmaning."
Ni får gärna hitta på "positiva egenskaper" som ni tror jag besitter, haha. För jag kommer inte på några! SNÄLLA =) =) - just like themarauder 14 apr, 2013 20:34 |
|
Pixie
Elev |
14 apr, 2013 20:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av themarauder: Någon som kan hjälpa mig med mitt pesonliga brev? Har svårt att komma på en sådan där.. smörig replik. Typ som: "Jag är en morgonpigg tjej som inte är rädd för en utmaning." Ni får gärna hitta på "positiva egenskaper" som ni tror jag besitter, haha. För jag kommer inte på några! SNÄLLA =) Klyschor är väll i regel inte bra enligt vad jag hört :o Men dsu kan inte fråga dina vänner/familj om positiva egenskaper? Svårt o säga när jag inte känner dig :o 14 apr, 2013 20:38 |
|
Pixie
Elev |
14 apr, 2013 20:41 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av themarauder: Någon som kan hjälpa mig med mitt pesonliga brev? Har svårt att komma på en sådan där.. smörig replik. Typ som: "Jag är en morgonpigg tjej som inte är rädd för en utmaning." Ni får gärna hitta på "positiva egenskaper" som ni tror jag besitter, haha. För jag kommer inte på några! SNÄLLA =) Klyschor är väll i regel inte bra enligt vad jag hört :o Men dsu kan inte fråga dina vänner/familj om positiva egenskaper? Svårt o säga när jag inte känner dig :o Alltså jag försöker att komma på någon egenskap som gör att jag passar för arbete och verkar intressant, men jag undrar om jag verkligen har någon XD Allt jag skriver låter så torrt..... Så tänkte att jag skulle behöva smöra till det en aning. =) - just like themarauder 14 apr, 2013 20:46 |
|
Pixie
Elev |
åååhhhhh
alltså alla personer jag tycker om är med en bitch och jag orkar inte för hon verkar snäll men jag har alltid gått i samma klass så jag vet hur hon är egentligen ååååhhh jag tycker så synd om dom
14 apr, 2013 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen