Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11985 11986 11987 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag måste verkligen jobba på att skriva fler inlägg...

14 apr, 2013 19:28

Obliviate_
Elev

Avatar


se där.

Fixat allt jag skulle fixa den här veckan nu
Woho. ojag dog inte

14 apr, 2013 19:52

Conflate
Elev

Avatar


Har prov i övermorgon, har inte övat idag och kommer inte hinna att öva imorgon.

Panikläsa?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

14 apr, 2013 19:53

Borttagen

Avatar


Du, themarauder? Jag har kommit på vad du ska bli!!!
Du ska vara spionchef över en liten spionaffär, som bara har spionvaror. Och istället för övervakningskameror så smyger personalen runt och ser till så att ingen tar något! Du får regelbundna rapporter om hur spionpersonalen sköter sig av en annan, topphemlig spion som spionerar på personalen åt dig! c:

14 apr, 2013 19:54

LolFeelings
Elev

Avatar


Gjorde ett "vilket djur är du?"-test, tydligen är jag en flodhäst, men annars kan jag också vara en gorilla eller ett vårtsvin.

...tack?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

14 apr, 2013 19:54

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Du, themarauder? Jag har kommit på vad du ska bli!!!
Du ska vara spionchef över en liten spionaffär, som bara har spionvaror. Och istället för övervakningskameror så smyger personalen runt och ser till så att ingen tar något! Du får regelbundna rapporter om hur spionpersonalen sköter sig av en annan, topphemlig spion som spionerar på personalen åt dig! c:

Hahahah'!! =D Låter alldeles utmärkt!

=) - just like themarauder

14 apr, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


Nu ska jag gå ner och titta på mästarnas mästare c:

14 apr, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


Baj baj Mugglis ska läsa Hp och Fången från Azkaban nu och senare ska jag jag sova ses imorgon jaoo



PEACE!!!!!

14 apr, 2013 20:00

Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag önskar jag hade levt på 80-talet och varit runt 18 lr något för det verkade hända så mycket intressant i världen! Nu är allt som händer bara tråkigt!

Blä på 2000-talet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

14 apr, 2013 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
Har prov i övermorgon, har inte övat idag och kommer inte hinna att öva imorgon.

Panikläsa?

panikläs.

14 apr, 2013 20:04

1 2 3 ... 11985 11986 11987 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.