@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Usch vad jobbigt :cSkrivet av Borttagen: Jag har "bara" matte, engelska och en massa NO kvar. Uää D: Jag har gjort klart en NO-läxa som ska in imorgon men har ändå kvar en annan som ska in på fredag>.< Sen har jag plugg till idrottprov(alltså>.< Puss ♥ 14 apr, 2013 18:39 |
|
Unik
Elev |
Måste. Skriva. På. Min. Ff. Måste. Blogga. SKOLA IMORRN WÄEH NEJ.
Det värsta är att jag vill skriva och jag vill blogga, men trots att jag inte är stressad känns det som att jag inte hinner. xD Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 14 apr, 2013 18:39 |
|
Sirius_Musta
Elev |
14 apr, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
har prov på fredag
14 apr, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Asså fan vad det brinner i höghuset brevid oss scaary, det är en super stor brand
14 apr, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
vafan. har typ fem stycken som jag aldrig träffat som vill bli vän med mig på fb, LEAVE ME ALONE
14 apr, 2013 19:12 |
|
themarauder
Lärare |
14 apr, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag har lust att klippa mitt hår kort, men det finns ingen kort frisyr som skulle passa mig
14 apr, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
GANDALF IS AWESOME!!!
14 apr, 2013 19:21 |
|
stellaa
Elev |
14 apr, 2013 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen