@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Diskmaskinen är trasig så vi får diska förhand... så var det i två och ett halvt år för oss innan någon tog tag i saken. Har varit med om precis samma sak. Been there, done that.
14 apr, 2013 18:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Diskmaskinen är trasig så vi får diska förhand... så var det i två och ett halvt år för oss innan någon tog tag i saken. Ojdå... xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2013 18:29 |
|
Verro_Luna
Elev |
Är det bara jag som inte har ett konto på "ast me somthing" eller vad den nu heter sidan?
Är det populärt typ?
14 apr, 2013 18:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Är det bara jag som inte har ett konto på "ast me somthing" eller vad den nu heter sidan? Är det populärt typ? You're not alone. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2013 18:32 |
|
stellaa
Elev |
14 apr, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
14 apr, 2013 18:35 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det just precis det jag har också. Vi har ingen läxa direkt. Men jag måste ändå plugga. Jag har "bara" matte, engelska och en massa NO kvar. Uää D: 14 apr, 2013 18:36 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte döda dig! Jag tycker om dig, ju :c
14 apr, 2013 18:36 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har "bara" matte, engelska och en massa NO kvar. Uää D: Jag har gjort klart en NO-läxa som ska in imorgon men har ändå kvar en annan som ska in på fredag>.< Sen har jag plugg till idrottprov(alltså>.< Hej 14 apr, 2013 18:37 |
|
stellaa
Elev |
14 apr, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen