@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Sa till mina föräldrar att de inte skulle berätta för någon om utbildningen jag ska söka.
för att slippa frågor om "kom du in?"... och liknande. och nu kom morfar och frågade om det?! Tack?
14 apr, 2013 17:07 |
|
Leonora
Elev |
14 apr, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: http://ask.fm/SeremedyLiker4Life Nu ska jag plugga, och när jag kommer tillbaka förväntar jag mig en massa frågor, ok? MEN SNÄLLA FOLK jag har pluggat, dansat och duschat och inte fått en enda fråga? Inte ok :c 14 apr, 2013 17:24 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är jag jättemätt..
och jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen. Jag vill eventuellt gå upp till mamma och sitta vid min dator där, men.. det är nog lika bra att stanna här, eftersom pappa följer med mig till tandläkaren imorgon. 14 apr, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
Uuugg9fihsashgudfh omg nu är jag typ död. Både RAY och SEIKE gillade min Keep Calm bild på instagram ♥♥♥♥♥
14 apr, 2013 17:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Men va?
Vem sa att klockan fick gå så fort? Jag vill bli klar med instuderingsfrågorna idag så jag kan skriva ut dom samtidigt som NO-läxan sen ska jag hinna duscha och göra ett eller två körkortstest.. Hej 14 apr, 2013 18:20 |
|
Solkatten
Elev |
Diskmaskinen är trasig så vi får diska förhand...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
14 apr, 2013 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Diskmaskinen är trasig så vi får diska förhand... så var det i två och ett halvt år för oss innan någon tog tag i saken. 14 apr, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag har "bara" matte, engelska och en massa NO kvar. Uää D:
14 apr, 2013 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen