@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Bridge to Terabithia är så himla sorglig :'( </3
14 apr, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
Det här är tredje gången (med en tredje person) som en labpartner inte svarar på mejl eller sms om labrapporten. Det lutar åt att jag får skriva den själv igen, problemet är att den andra personen har några av resultaten... FML. Nästa gång jobbar jag själv, om jag ändå ska behöva skriva hela rapporten kan jag lika gärna få "äran" för det.
14 apr, 2013 16:13 |
|
stellaa
Elev |
OK NU KOMMER JAG OCH TJATAR IGEEEN sorry asså seriöst
men nu har jag ännu tråkigare än vanligt SÅ BOMBA MED FRÅGOR känner att folk kanske börjar hata mig nu eh förlåt :$ http://ask.fm/rosadraperi ![]() 14 apr, 2013 16:16 |
|
EmahS
Elev |
14 apr, 2013 16:19 |
|
Borttagen
|
Oj! Många som vill bli frågade saker....
14 apr, 2013 16:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
14 apr, 2013 16:31 |
|
Luna Chang
Elev |
http://ask.fm/LunaChang
FRÅGA PÅ! Hej 14 apr, 2013 16:34 |
|
Ginny00
Elev |
Jisses vad det här ask.fm exploderade snabbt. :o
14 apr, 2013 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jisses vad det här ask.fm exploderade snabbt. :o Ja precis :O 14 apr, 2013 16:39 |
|
kinshaw
Elev |
14 apr, 2013 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen