@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen:
pappa: usch vad det regnar. jag: jag tycker om regn. pappa: okej. jag: det regnade i åbo igår. pappa: hur vet du det? jag: för jag är bäst. pappa: kollade du på säätiedotukset? (typ väder-rapport eller vad det nu heter) jag: nej. jag går bara i en väldigt udda skola. ping Verro_Luna _________________________________\\\________ Hahahahaha! Ja ha skrattat åt det hela helgen! Haha... Förresten. Det regnade värkligen i Åbo ! Haha
14 apr, 2013 14:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-14 kl. 15:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna:
Skrivet av Borttagen: pappa: usch vad det regnar. jag: jag tycker om regn. pappa: okej. jag: det regnade i åbo igår. pappa: hur vet du det? jag: för jag är bäst. pappa: kollade du på säätiedotukset? (typ väder-rapport eller vad det nu heter) jag: nej. jag går bara i en väldigt udda skola. ping Verro_Luna Hahahahaha! Ja ha skrattat åt det hela helgen! Haha... Förresten. Det regnade värkligen i Åbo ! Haha hahah xD 14 apr, 2013 14:57 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Plötsligt började jag må så dåligt över allt elakt jag har gjort mot andra. Liksom, fan vilken idiot jag är! Du är verkligen ingen idiot. Bara det att du tänker på det här sättet "Fan, det jag gjorde mot X och X var inte bra" är ett bevis på att du är en smart, omtänksam människa. Du inser när du har gjort lite snesteg och det är något av det viktigaste som finns. Om man hade sagt lite dumma saker då och då när man inte tänker riktigt, men inte inser att det är fel... Då är man rätt dum i näsborren. Men inte du. Du ser det och det är det som gör dig så bra. Du tänker från flera olika synvinklar. c: Ha en bra dag! ^_^ You have a point there. o.Ô "Dum i näsborren" hahah x) Men tack, min dag blev verkligen bättre! ((;
14 apr, 2013 15:22 |
|
Verro_Luna
Elev |
14 apr, 2013 15:29 |
|
Borttagen
|
14 apr, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
Jag är tillbaakaaaa
Jag tog bort min förra användare som hette Färjesta' och gjorde en ny användare <------- TheWolf heter jag nu, det är bara att ni addar mig Ni kan läsa om det på min profil, varför jag tog bort den förra och skapade en ny och varför jag inte var inne så mycket på slutet 14 apr, 2013 15:45
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-14 kl. 16:10
|
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på mellolåtar som faktiskt är ganska bra. Och funderar på kvällen.
14 apr, 2013 15:53 |
|
Kaiia
Elev |
14 apr, 2013 15:56 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: No.Enjoy evry secound of your life because Y.O.L.O ♥...... ♥ ...... ♥ ...... ♥ Y.O.L.O
14 apr, 2013 16:05 |
|
Ginny!!!!
Elev |
14 apr, 2013 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen