Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
14 jun, 2012 19:46 |
|
LovisaPotter
Elev |
Sitter och spelar fyra i rad med min lilla syster, typ enda spelet hon inte blir en skit arg tonåring så fort hon inte vinner... (8 år & världens vinnarskalle!!)
Ska försöka få henne att se en Harry Potter film... (får bli en av dem tidigaste, för dem andra är för läskiga för henne...) Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 14 jun, 2012 20:14 |
|
Irah
Elev |
14 jun, 2012 22:13 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Hahahahaha XD XD XD 14 jun, 2012 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Jag äger över alla på duellerna!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Någon som vill prata frukost och glass med mig? :]
14 jun, 2012 22:40 |
|
Solkatten
Elev |
Eheh. Jag har visst råkat glömt två böcker hemma som egentligen tillhör skolan. xD Och jag ska aldrig gå där mer! Som tur är ska min bror gå där ett år till så han kan få lämna dem istället.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:47 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Vad ska jag göra? XD *Tristess*
14 jun, 2012 22:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODKVÄLL GOTT FOLK !!
speech! 14 jun, 2012 22:59 |
|
Anapneo
Elev |
14 jun, 2012 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen