@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: FOLK I STOCKHOLM ÅK TILL HUDDINGEBADET FÖR JAG SKA DIT Jag bor inte i Stockholm 14 apr, 2013 13:00 |
|
_Bella_<3
Elev |
14 apr, 2013 13:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: FOLK I STOCKHOLM ÅK TILL HUDDINGEBADET FÖR JAG SKA DIT Jag bor inte i Stockholm vet... :'(
14 apr, 2013 13:03 |
|
Kintsugi
Prefekt |
![]() Det jobbiga är att jag faktiskt använder "oj" i de flesta fallen. Särskilt i London där man kanske inte borde göra det - så ett par gånger när Sandra var med mig dog hon av skratt för jag sa: "OJ!, nej men ooj,.. NEJ! ...I'm sorry".. hahahah stackars britter som jag gått in i dessutom ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 apr, 2013 13:03 |
|
EmahS
Elev |
Mamma har verkligen "sitta-utomhus-abstinens".
Ja, det är fint väder. Jag har varit ute hela förmiddagen och bytt däck på bilen, städat den och tvättat den. Men det är för blåsigt för att sitta ute och äta? Kan vi inte bara sitta på altanen i 40 minuter, och sen kan vi ta en promenad eller något?
14 apr, 2013 13:06 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ![]() Det jobbiga är att jag faktiskt använder "oj" i de flesta fallen. Särskilt i London där man kanske inte borde göra det - så ett par gånger när Sandra var med mig dog hon av skratt för jag sa: "OJ!, nej men ooj,.. NEJ! ...I'm sorry".. hahahah stackars britter som jag gått in i dessutom ♥ An ass.. xD Fåordiga och oartiga är vi xD Hej 14 apr, 2013 13:07 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Kintsugi: ![]() Det jobbiga är att jag faktiskt använder "oj" i de flesta fallen. Särskilt i London där man kanske inte borde göra det - så ett par gånger när Sandra var med mig dog hon av skratt för jag sa: "OJ!, nej men ooj,.. NEJ! ...I'm sorry".. hahahah stackars britter som jag gått in i dessutom ♥ An ass.. xD Fåordiga och oartiga är vi xD Haha nejmen det här är ju nästan hemskt. xD 14 apr, 2013 13:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
trena trena trenaaaaaaaaa
speech! 14 apr, 2013 13:10 |
|
Luna Chang
Elev |
http://lunachang.blogg.se/?tmp=105296
Skulle bli glad om någon ville läsa :3 Hej 14 apr, 2013 13:11 |
|
Ginny00
Elev |
Jag sitter och lyssnar på Disneymusik ♥
LIKE EVERYBODY ELSE I GOT A DREAM 14 apr, 2013 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen