Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11975 11976 11977 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Conflate:
Plötsligt började jag må så dåligt över allt elakt jag har gjort mot andra. Liksom, fan vilken idiot jag är!

Nej du är ju jätte snäll jue ♥

Men aaw tack ♥

Jag har bara en tendens att säga/göra saker innan jag tänker efter. xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

14 apr, 2013 08:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
igår snackade jag med proigaste Almispalmis.
Det var så azum ♥

Yessss. ♥
Vi måste göra det snart igen ♥

14 apr, 2013 09:00

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


jag är bäst

speech!

14 apr, 2013 09:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
igår snackade jag med proigaste Almispalmis.
Det var så azum ♥

Yessss. ♥
Vi måste göra det snart igen ♥

Jooooowh. ♥

14 apr, 2013 09:04

Hedwig00
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Hedwig00:
YesS
VIKING
GRACE
imorgån!

åujea



DE ÄGER!!!

Ħɛωιɢ00

14 apr, 2013 09:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
Plötsligt började jag må så dåligt över allt elakt jag har gjort mot andra. Liksom, fan vilken idiot jag är!

Du är verkligen ingen idiot.
Bara det att du tänker på det här sättet "Fan, det jag gjorde mot X och X var inte bra" är ett bevis på att du är en smart, omtänksam människa. Du inser när du har gjort lite snesteg och det är något av det viktigaste som finns.
Om man hade sagt lite dumma saker då och då när man inte tänker riktigt, men inte inser att det är fel... Då är man rätt dum i näsborren.
Men inte du.
Du ser det och det är det som gör dig så bra. Du tänker från flera olika synvinklar. c:

Ha en bra dag! ^_^

14 apr, 2013 09:38

Ginny00
Elev

Avatar


Jag ska träna idag. C: makes me happy.

14 apr, 2013 09:43

Hedwig00
Elev

Avatar


RESA IDAAAAG!!!!

Ħɛωιɢ00

14 apr, 2013 09:47

Borttagen

Avatar


haha får köra samma motions-stil idag då.

gå på promenad till piffi, köpa choklad, gå hem och cykla på motionscykel och titta på friends resten av dagen.
yeyy, då får jag många kryss o.o

14 apr, 2013 09:47

Borttagen

Avatar


Jag hade matteprov i fredags.
Jag kunde ingenting från kursen.
For till pappa för att gå igenom allt kvällen före.
Och på två timmar lärde han mig allt som läraren inte lyckats med på en hel period (=sex veckor, 5h per vecka = 30 timmar sammanlagt)

Hur fan kan det här vara rätt?
Herregud.

14 apr, 2013 09:59

1 2 3 ... 11975 11976 11977 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.