@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Jag blir seriöst arg då jag kollar instagram. Det är så många som klagar på vädret.(Sorry alla mugflisar, det är mest er jag är arg Ååh då ni alla bor så långt bort..) Men allvarligt. Ni klagar på att det regnar lite och är mulet. Vi har för fan en meter snö överallt här och jag der knappt ut genom mitt fönster för all snö som har kommit från taket. håller med dig fullständigt. 13 apr, 2013 23:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jag blir seriöst arg då jag kollar instagram. Det är så många som klagar på vädret.(Sorry alla mugflisar, det är mest er jag är arg Ååh då ni alla bor så långt bort..) Men allvarligt. Ni klagar på att det regnar lite och är mulet. Vi har för fan en meter snö överallt här och jag der knappt ut genom mitt fönster för all snö som har kommit från taket. håller med dig fullständigt. Jag blir bara irriterad bär alla klagar när dom kan se sitt gräs och jag Sitter i snödrivor>.< Hej 13 apr, 2013 23:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort. Låter bra!!! Mmm D: Orkar lixom inte mer... omg hej får jag följa med? Klart du får!! Bara att hänga med!! vet inte vart ni bor men ta vägen förbi sthlm så hänger jag på!! OFC!! Vi drar först till stockholm, hämtar upp dig och sen drar vi bara bort bort härifrån!!!! Precis!! Så gör vi, det blir super Woop Woop Så kan vi tillsammans bara glömma allt jobbigt och bara göra vad fan vi vill 13 apr, 2013 23:22 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahaha, what? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2013 23:22 |
|
viktor
Elev |
Gooood kväll mugglis
13 apr, 2013 23:23 |
|
Borttagen
|
Detta inlägg blir alltså mitt 1988:e, yay!
13 apr, 2013 23:40 |
|
_Bella_<3
Elev |
13 apr, 2013 23:45 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Ja, nu är det ganska sent, xD.Godnatt alla. 13 apr, 2013 23:47 |
|
_Bella_<3
Elev |
13 apr, 2013 23:47 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Luna Chang: THIS THIS THISJag blir seriöst arg då jag kollar instagram. Det är så många som klagar på vädret.(Sorry alla mugflisar, det är mest er jag är arg Ååh då ni alla bor så långt bort..) Men allvarligt. Ni klagar på att det regnar lite och är mulet. Vi har för fan en meter snö överallt här och jag der knappt ut genom mitt fönster för all snö som har kommit från taket. alla ba "neeej regn hatar allt" liksom NI HAR IALLAFALL VÅR!! jag vill ha regn! liksom ska vi byta eller? ni kanske vill ha en massa snö i april istället? ♏︎ 13 apr, 2013 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen