@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort.
http://Kaosregn.blogg.se
13 apr, 2013 22:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort. Låter bra!!! Mmm D: Orkar lixom inte mer... 13 apr, 2013 22:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort. Låter bra!!! Mmm D: Orkar lixom inte mer... omg hej får jag följa med?
13 apr, 2013 22:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort. Låter bra!!! Mmm D: Orkar lixom inte mer... omg hej får jag följa med? Klart du får!! Bara att hänga med!! 13 apr, 2013 23:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort. Låter bra!!! Mmm D: Orkar lixom inte mer... omg hej får jag följa med? Klart du får!! Bara att hänga med!! vet inte vart ni bor men ta vägen förbi sthlm så hänger jag på!!
13 apr, 2013 23:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort. Låter bra!!! Mmm D: Orkar lixom inte mer... omg hej får jag följa med? Klart du får!! Bara att hänga med!! vet inte vart ni bor men ta vägen förbi sthlm så hänger jag på!! OFC!! Vi drar först till stockholm, hämtar upp dig och sen drar vi bara bort bort härifrån!!!! 13 apr, 2013 23:03 |
|
MonsterCookie
Elev |
omg HAHAH wolfstar deserved better. 13 apr, 2013 23:05 |
|
Ginny00
Elev |
Ska kanske försöka läsa lite Harry Potter nu. Sedan drunkna i ångest och hoppas på en bättre morgondag.
13 apr, 2013 23:07 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! Ohja det blir perfekt!! Samma här, bara bort bort bort. Låter bra!!! Mmm D: Orkar lixom inte mer... omg hej får jag följa med? Klart du får!! Bara att hänga med!! vet inte vart ni bor men ta vägen förbi sthlm så hänger jag på!! OFC!! Vi drar först till stockholm, hämtar upp dig och sen drar vi bara bort bort härifrån!!!! Precis!! Så gör vi, det blir super
http://Kaosregn.blogg.se
13 apr, 2013 23:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag blir seriöst arg då jag kollar instagram.
Det är så många som klagar på vädret.(Sorry alla mugflisar, det är mest er jag är arg Ååh då ni alla bor så långt bort..) Men allvarligt. Ni klagar på att det regnar lite och är mulet. Vi har för fan en meter snö överallt här och jag der knappt ut genom mitt fönster för all snö som har kommit från taket. Hej 13 apr, 2013 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen