Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11970 11971 11972 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


sova kanske? Upp halv sex..

13 apr, 2013 22:18

Borttagen

Avatar


pappa: usch vad det regnar.
jag: jag tycker om regn.
pappa: okej.
jag: det regnade i åbo igår.
pappa: hur vet du det?
jag: för jag är bäst.
pappa: kollade du på säätiedotukset? (typ väder-rapport eller vad det nu heter)
jag: nej. jag går bara i en väldigt udda skola.

ping Verro_Luna

13 apr, 2013 22:20

Ginny00
Elev

Avatar


Träna friskis imorgon. Antar att jag får lov att äta kvällsmat i så fall..

13 apr, 2013 22:24

Solkatten
Elev

Avatar


Håller på att titta på Cirque du Freak: The Vampire's Assistant. Den är väldigt bra faktiskt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 apr, 2013 22:25

Borttagen

Avatar


Jag vill se min brorsa spela ishockey men nej. Deras säsong börjar i oktober/november typ D:

13 apr, 2013 22:26

Frivolt
Elev

Avatar


Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig?

13 apr, 2013 22:31

Solkatten
Elev

Avatar




What. The. Fuck.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 apr, 2013 22:31

Kedjebrev
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig?
jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1awieRjXG1rs55b4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9uoqpJ1291rfd9neo1_250.gif http://Kaosregn.blogg.se

13 apr, 2013 22:45

Hedwig96
Elev

Avatar


nu ska jag gå o tutta så jag orkar resa imorgon!

13 apr, 2013 22:50

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kedjebrev:
Skrivet av Frivolt:
Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig?
jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan...



Härligt!!

Kan vi åka imorn?!
Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!!

13 apr, 2013 22:51

1 2 3 ... 11970 11971 11972 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.