@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
sova kanske? Upp halv sex..
13 apr, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
pappa: usch vad det regnar.
jag: jag tycker om regn. pappa: okej. jag: det regnade i åbo igår. pappa: hur vet du det? jag: för jag är bäst. pappa: kollade du på säätiedotukset? (typ väder-rapport eller vad det nu heter) jag: nej. jag går bara i en väldigt udda skola. ping Verro_Luna 13 apr, 2013 22:20 |
|
Ginny00
Elev |
Träna friskis imorgon. Antar att jag får lov att äta kvällsmat i så fall..
13 apr, 2013 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
Håller på att titta på Cirque du Freak: The Vampire's Assistant. Den är väldigt bra faktiskt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2013 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag vill se min brorsa spela ishockey men nej. Deras säsong börjar i oktober/november typ D:
13 apr, 2013 22:26 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig?
13 apr, 2013 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
What. The. Fuck. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2013 22:31 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan...Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig?
http://Kaosregn.blogg.se
13 apr, 2013 22:45 |
|
Hedwig96
Elev |
nu ska jag gå o tutta så jag orkar resa imorgon!
13 apr, 2013 22:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Frivolt: jag anmäler mig frivilligt!!! Vart som helst bara jag slipper den här hålan... Jag vill rymma härifrån xD Nån som vill rymma med mig? Härligt!! Kan vi åka imorn?! Jag kan också åka varsfan som helst alltså!! Bara jag slipper all denna skit!! 13 apr, 2013 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen