Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 00:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag är trött.. Dx< I have a solution... SLEEP MANANANAANANANA. BANANA. ![]() *host* inte bara du som har natthumor :$ HAHAHAHAHAHAH OMG! Allt är så roligt XD ELLER HUR Jag tror jag kommer väcka hela huset, jag sitter bara här och skrattar hysteriskt xD men nu ska jag vara en snel hest och sova, vi ses xD speech! 14 jun, 2012 00:23 |
|
Ronald Weasley
Elev |
AlvaRawenclaw: C U L8R
14 jun, 2012 00:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
speech! 14 jun, 2012 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skum fråga kanske, men om man börjar gymnasiet hösten 2013, vilket år går man då ut? xD Frågar här istället för att istället kanske räkna fel.
![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skum fråga kanske, men om man börjar gymnasiet hösten 2013, vilket år går man då ut? xD Frågar här istället för att istället kanske räkna fel. 2015, I guess...? XD 14 jun, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Ett inlägg kvar till 7000! :3
14 jun, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skum fråga kanske, men om man börjar gymnasiet hösten 2013, vilket år går man då ut? xD Frågar här istället för att istället kanske räkna fel. 2015, I guess...? XD NEJVÄNTA, 2016, väl? 14 jun, 2012 18:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skum fråga kanske, men om man börjar gymnasiet hösten 2013, vilket år går man då ut? xD Frågar här istället för att istället kanske räkna fel. 2015, I guess...? XD NEJVÄNTA, 2016, väl? Just därför, jag hellre frågar här! xD Haha.. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skum fråga kanske, men om man börjar gymnasiet hösten 2013, vilket år går man då ut? xD Frågar här istället för att istället kanske räkna fel. 2015, I guess...? XD NEJVÄNTA, 2016, väl? Just därför, jag hellre frågar här! xD Haha.. x] 14 jun, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen