Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
26 nov, 2013 21:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
JosefinFini men älskade vän, skriv till mig. När som helst du helvete inte ens fråga. Du är perfekt, okej?♥
26 nov, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: "du sandra, philip är oskuld" "Och det är bara en bra sak?" "du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt* "Usch nej, aldrig i livet" "vad är inte du oskuld?" "jo det är jag, och jag vill gärna behålla den" .... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD. just why ? Wow.. När jag var 12 visste jag knappt ens vad sex var för något. (Jo, det visste jag väl egentligen, men jag hade fullt upp med att.. vara barn.) 26 nov, 2013 22:01 |
|
SevLoveer
Elev |
Jag hade så jävla mycket ångest igår att jag skar mig över 20 gånger...djupt. Kände för att ha några fler blödande stjärnor på min kropp bara
26 nov, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Idag fick jag reda på att en väldigt fin människa i min närhet har gått bort.
Jag mår skit. 27 nov, 2013 14:45 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag fick jag reda på att en väldigt fin människa i min närhet har gått bort. Jag mår skit. Kram♥ 27 nov, 2013 14:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag fick jag reda på att en väldigt fin människa i min närhet har gått bort. Jag mår skit. Beklagar verkligen Stor kram ♥ 27 nov, 2013 14:52 |
|
Ginny00
Elev |
JosefinFini
sådana perioder kan bero på att du fått för lite näring ett tag, då blir kroppen extra hungrig eftersom den vill ta vara på allt. Jag hade också dessa perioder ett tag. 27 nov, 2013 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oj.... Där ser man. Jag hoppade hopprep på rasterna i sexan, läste Julia, och tillsammans så dansade i alla i klassen till High School Musical... Enligt RSFU så är genomsnittsåldern för sexdubuten 16-17 år Alltså, vi gjorde ju alla de där sakerna också. Men mina bästa kompisar tyckte om att hänga vid ramperna utanför kvarteret där vi bodde (då var jag elva) och ofta samlades de äldre högstadiekillarna där (14-15 år) och på den vägen gick det.. Sen ska man ju inte tro på allt de säger heller. I sjuan kändes det som alla tjejer i min klass och parallellklasser skröt om hur de hade sex med sina pojkvänner. Men nu tio år senare tvivlar jag på att det var mer än bara snack. Snack för att verka coola liksom. 27 nov, 2013 16:11 |
|
Ginny00
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 nov, 2013 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen