@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
13 apr, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Åh, blir så glad när andra tycker det man skriver är bra.
13 apr, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Men... jag är ju inte magisk... jag spelade Skyrim sist jag också och då använde jag bara magi. Jag kommer ju att dö av de där zombierna. 13 apr, 2013 21:23 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aa... eftersom det inte ens fungerar till att döda zombier o.oMen... jag är ju inte magisk... jag spelade Skyrim sist jag också och då använde jag bara magi. Jag kommer ju att dö av de där zombierna.
13 apr, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Aa... eftersom det inte ens fungerar till att döda zombier o.o Men... jag är ju inte magisk... jag spelade Skyrim sist jag också och då använde jag bara magi. Jag kommer ju att dö av de där zombierna. Yey, kul att veta att man skulle dö då... 13 apr, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
pappas kompis från när han gick i skolan vill bli vän med mig på facebook, trots att jag aldrig har träffat honom. WHAT
13 apr, 2013 21:37 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: pappas kompis från när han gick i skolan vill bli vän med mig på facebook, trots att jag aldrig har träffat honom. WHAT Oh, you better hide Before he finds you ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 13 apr, 2013 21:38 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Vad synd! And I know, det är sååå irriterande med domare som inte ser nånting, och typ chansar för att framstå som bra och erfarna..-.-Skrivet av LauraTree: Skrivet av LunaLovegood1: Spelade handboll förr, I know the feeling..hur j***a svårt kan det vara att stå emot en person när ni är minst två personer? visst, det är handboll, men en enda gång? och förresten, till stockholms handbollsförbund; sätt in ett par något utbildade domare, det är för f*n slutspel yes im pissed för de kan eller inte göra några mål -.-" Var det en viktig match också eller? nja jo alltså slutspel efter seriespelet, det var typ semifinal haha Vilken position har du, btw? 13 apr, 2013 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: pappas kompis från när han gick i skolan vill bli vän med mig på facebook, trots att jag aldrig har träffat honom. WHAT Oh, you better hide Before he finds you HAHAH ja. Fast vi bor i olika städer så jag är rätt trygg 13 apr, 2013 21:39 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: pappas kompis från när han gick i skolan vill bli vän med mig på facebook, trots att jag aldrig har träffat honom. WHAT Oh, you better hide Before he finds you HAHAH ja. Fast vi bor i olika städer så jag är rätt trygg Oh, lucky you ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 13 apr, 2013 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen