@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: OKEJ, LYSSEN NU PEOPLE!!!!! VIKTIGT MEDDELANDE!!!! Jo, det är så att Fellrendión skriver 2 berättelser, som jag vill tipsa till er som vill läsa fantasi, spänning, OCH FRAMFÖRALLT EN BRA BOK! Snälla, läs och ge den en chans! Nedanför finns en lista om hans berättelser, så var vänlig nog att klicka på länken: -Berättelsen Om Fortunia -I Framtiden (Sci-Fi) LÄS DE, DE ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH MOLLY! Tack för att du skriver så men du hade inte behövt sprida vidare! Du är så snäll!^^ ÅH, MEN DU! DU SKRIVER JU BÄST BERÄTTELSER, DÅ TYCKER JAG ATT DET ÄR MIN PLIKT ATT VISA FOLK VILKEN FANTATISKT FÖRFATTARE DU ÄR! P.S Vare sig du vill eller ej så kommer jag sprida det Haha, du är för snäll! Du säger alltid så snälla kommentarer!
13 apr, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
AAAH!! BERT LJUNG PÅ TV!!
13 apr, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: OKEJ, LYSSEN NU PEOPLE!!!!! VIKTIGT MEDDELANDE!!!! Jo, det är så att Fellrendión skriver 2 berättelser, som jag vill tipsa till er som vill läsa fantasi, spänning, OCH FRAMFÖRALLT EN BRA BOK! Snälla, läs och ge den en chans! Nedanför finns en lista om hans berättelser, så var vänlig nog att klicka på länken: -Berättelsen Om Fortunia -I Framtiden (Sci-Fi) LÄS DE, DE ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH MOLLY! Tack för att du skriver så men du hade inte behövt sprida vidare! Du är så snäll!^^ ÅH, MEN DU! DU SKRIVER JU BÄST BERÄTTELSER, DÅ TYCKER JAG ATT DET ÄR MIN PLIKT ATT VISA FOLK VILKEN FANTATISKT FÖRFATTARE DU ÄR! P.S Vare sig du vill eller ej så kommer jag sprida det Haha, du är för snäll! Du säger alltid så snälla kommentarer! OKEJ, NU FÅR DU ETT PAR KLOKA ORD AV MIG: DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR BÄST OCH SNÄLLAST! ♥ 13 apr, 2013 19:33 |
|
Hedwig96
Elev |
13 apr, 2013 19:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: OKEJ, LYSSEN NU PEOPLE!!!!! VIKTIGT MEDDELANDE!!!! Jo, det är så att Fellrendión skriver 2 berättelser, som jag vill tipsa till er som vill läsa fantasi, spänning, OCH FRAMFÖRALLT EN BRA BOK! Snälla, läs och ge den en chans! Nedanför finns en lista om hans berättelser, så var vänlig nog att klicka på länken: -Berättelsen Om Fortunia -I Framtiden (Sci-Fi) LÄS DE, DE ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH MOLLY! Tack för att du skriver så men du hade inte behövt sprida vidare! Du är så snäll!^^ ÅH, MEN DU! DU SKRIVER JU BÄST BERÄTTELSER, DÅ TYCKER JAG ATT DET ÄR MIN PLIKT ATT VISA FOLK VILKEN FANTATISKT FÖRFATTARE DU ÄR! P.S Vare sig du vill eller ej så kommer jag sprida det Haha, du är för snäll! Du säger alltid så snälla kommentarer! OKEJ, NU FÅR DU ETT PAR KLOKA ORD AV MIG: DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR BÄST OCH SNÄLLAST! ♥ SHUT UP! DU ÄR SNÄLLAST!
13 apr, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: OKEJ, LYSSEN NU PEOPLE!!!!! VIKTIGT MEDDELANDE!!!! Jo, det är så att Fellrendión skriver 2 berättelser, som jag vill tipsa till er som vill läsa fantasi, spänning, OCH FRAMFÖRALLT EN BRA BOK! Snälla, läs och ge den en chans! Nedanför finns en lista om hans berättelser, så var vänlig nog att klicka på länken: -Berättelsen Om Fortunia -I Framtiden (Sci-Fi) LÄS DE, DE ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH MOLLY! Tack för att du skriver så men du hade inte behövt sprida vidare! Du är så snäll!^^ ÅH, MEN DU! DU SKRIVER JU BÄST BERÄTTELSER, DÅ TYCKER JAG ATT DET ÄR MIN PLIKT ATT VISA FOLK VILKEN FANTATISKT FÖRFATTARE DU ÄR! P.S Vare sig du vill eller ej så kommer jag sprida det Haha, du är för snäll! Du säger alltid så snälla kommentarer! OKEJ, NU FÅR DU ETT PAR KLOKA ORD AV MIG: DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR BÄST OCH SNÄLLAST! ♥ SHUT UP! DU ÄR SNÄLLAST! "Spegel, spegel på väggen där. Säg mig vem som skriver bäst i världen är" "Det är Fellrendión självklart, My Lady" 13 apr, 2013 19:44
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-13 kl. 19:49
|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: OKEJ, LYSSEN NU PEOPLE!!!!! VIKTIGT MEDDELANDE!!!! Jo, det är så att Fellrendión skriver 2 berättelser, som jag vill tipsa till er som vill läsa fantasi, spänning, OCH FRAMFÖRALLT EN BRA BOK! Snälla, läs och ge den en chans! Nedanför finns en lista om hans berättelser, så var vänlig nog att klicka på länken: -Berättelsen Om Fortunia -I Framtiden (Sci-Fi) LÄS DE, DE ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH MOLLY! Tack för att du skriver så men du hade inte behövt sprida vidare! Du är så snäll!^^ ÅH, MEN DU! DU SKRIVER JU BÄST BERÄTTELSER, DÅ TYCKER JAG ATT DET ÄR MIN PLIKT ATT VISA FOLK VILKEN FANTATISKT FÖRFATTARE DU ÄR! P.S Vare sig du vill eller ej så kommer jag sprida det Haha, du är för snäll! Du säger alltid så snälla kommentarer! OKEJ, NU FÅR DU ETT PAR KLOKA ORD AV MIG: DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR BÄST OCH SNÄLLAST! ♥ SHUT UP! DU ÄR SNÄLLAST! "Spegel, spegel på väggen där. Säg mig vem som skriver bäst är" "Det är Fellrendión självklart, My Lady" Sluta! Du får mig att skryta!
13 apr, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: OKEJ, LYSSEN NU PEOPLE!!!!! VIKTIGT MEDDELANDE!!!! Jo, det är så att Fellrendión skriver 2 berättelser, som jag vill tipsa till er som vill läsa fantasi, spänning, OCH FRAMFÖRALLT EN BRA BOK! Snälla, läs och ge den en chans! Nedanför finns en lista om hans berättelser, så var vänlig nog att klicka på länken: -Berättelsen Om Fortunia -I Framtiden (Sci-Fi) LÄS DE, DE ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH MOLLY! Tack för att du skriver så men du hade inte behövt sprida vidare! Du är så snäll!^^ ÅH, MEN DU! DU SKRIVER JU BÄST BERÄTTELSER, DÅ TYCKER JAG ATT DET ÄR MIN PLIKT ATT VISA FOLK VILKEN FANTATISKT FÖRFATTARE DU ÄR! P.S Vare sig du vill eller ej så kommer jag sprida det Haha, du är för snäll! Du säger alltid så snälla kommentarer! OKEJ, NU FÅR DU ETT PAR KLOKA ORD AV MIG: DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR BÄST OCH SNÄLLAST! ♥ SHUT UP! DU ÄR SNÄLLAST! "Spegel, spegel på väggen där. Säg mig vem som skriver bäst är" "Det är Fellrendión självklart, My Lady" Sluta! Du får mig att skryta! Det är meningen 13 apr, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Lyssnade på DESAIHA nyss och dog lite. ♥
13 apr, 2013 19:51 |
|
Flismos
Elev |
Snälla någon skicka en uggla
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 13 apr, 2013 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen