@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Vi tänker lika dant. *high five* Jag har tråkigt. Så jag tror kanske jag ska träna? Fan vad duktiga vi är! Tänkte först ta en powernap, men bytte om till träningskläder! Körde 7 pass på ett program på min cross Trainer som heter weight loss. Det är mitt rekord! 46 minuters träning istället för onödig sömn.
13 apr, 2013 17:41 |
|
Consectetuer
Elev |
Känslan när man visar en låt för en kompis och hon faktiskt gillar den.. wow alltså
13 apr, 2013 17:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Pixie: Oh dear.. det där är det värsta som kan hända ^^Tuggrus ojdå, vet inte vad som hände med bilden! här kommer den igen iaf; ![]() blev motljus, men nu får du se min snöiga trädgård också haha Leda om kabeln är väl det lättaste.. men för att göra det är det lättast att skicka in hörlurarna till någon verkstad. Men om du har garanti på lurarna så tycker jag att du ska gå till stället där du köpte de och prata med de där.. eftersom lurar inte borde gå sönder efter ett dygn Hedwig96: Menar du att det inte går något ljud till ena luren? ^^ ja den sitter lite löst o det kommer ljud men det är dåligt sånt där brusande! 13 apr, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Jag blir så ledsen över att jag inte har så ånga i min beantskapskrest som verkar tycka att träffas och alkohol på en helgkväll inte kan bli en ekvation.
Jag uppskattar inte att dricka på samma sätt som ni gör. Så varför gör det att jag är det osociala missfostret 13 apr, 2013 18:00 |
|
Ron Hippe
Elev |
Mmmmm....
13 apr, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Vi tänker lika dant. *high five* Jag har tråkigt. Så jag tror kanske jag ska träna? Fan vad duktiga vi är! Tänkte först ta en powernap, men bytte om till träningskläder! Körde 7 pass på ett program på min cross Trainer som heter weight loss. Det är mitt rekord! 46 minuters träning istället för onödig sömn. Eeey, starkt jobbat! Jag är inte så hardcore än. Har precis börjat lite försiktigt, tänkte öka lite i taget. Och så fort det blir lite varmare ska jag vara ute och gå lite då och då, och om jag blir helt vild och galen kanske jag även joggar lite. ^^ 13 apr, 2013 18:02 |
|
Solkatten
Elev |
Har kommit hem från kusinen nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2013 18:05 |
|
Borttagen
|
Idag på Ica Maxi kunde man köpa godis för 10 kr kilot, men det var bara om man köpte andra varor för minst 200 kr och jag var där!
Dom säljer godiset för 10 kr kilot för att Ica Maxi firar 10 år idag 13 apr, 2013 18:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar tröjor med bomull. ♥ Så jäkla sköna!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2013 18:11 |
|
cirklar
Elev |
Jag ska på födelsedagsfest om cirka 2 timmar och det kommer vara en del folk som jag inte känner där. Eftersom jag är väldigt socially awkward kommer jag nog att ställa mig i ett hörn och stanna där större delen av kvällen.
13 apr, 2013 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen