@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
hahaha 13 apr, 2013 17:23 |
|
Tuggrus
Elev |
Men hur är de förstörda? Har de förlorat ljud i ena luren or..?
MUMS! 13 apr, 2013 17:23 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Men hur är de förstörda? Har de förlorat ljud i ena luren or..? ena luren funkar, den andra är halv eller alltså det är snäckor om du fattar ![]() det hänger en tråd från gummidelen till resten av snäckan
13 apr, 2013 17:28 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Conflate: Plötsligt började jag må så dåligt över allt elakt jag har gjort mot andra. Liksom, fan vilken idiot jag är! Nej du är ju jätte snäll jue ♥ 13 apr, 2013 17:29 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Pixie: Humm.. fixa till bilden så kanske jag kan kolla på det (har lyckats ta sönder typ fem par hörlurar i mitt liv så Skrivet av Tuggrus: Men hur är de förstörda? Har de förlorat ljud i ena luren or..? ena luren funkar, den andra är halv eller alltså det är snäckor om du fattar ![]() det hänger en tråd från gummidelen till resten av snäckan MUMS! 13 apr, 2013 17:31 |
|
_Bella_<3
Elev |
13 apr, 2013 17:32 |
|
Pixie
Elev |
Tuggrus ojdå, vet inte vad som hände med bilden! här kommer den igen iaf;
![]() blev motljus, men nu får du se min snöiga trädgård också haha
13 apr, 2013 17:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Pixie: Humm.. fixa till bilden så kanske jag kan kolla på det (har lyckats ta sönder typ fem par hörlurar i mitt liv så Skrivet av Tuggrus: Men hur är de förstörda? Har de förlorat ljud i ena luren or..? ena luren funkar, den andra är halv eller alltså det är snäckor om du fattar ![]() det hänger en tråd från gummidelen till resten av snäckan min ena lur är oxå sönder, men de e för att jag alltid sitter o "svänger/slänger" på den! 13 apr, 2013 17:36 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Pixie: Oh dear.. det där är det värsta som kan hända ^^Tuggrus ojdå, vet inte vad som hände med bilden! här kommer den igen iaf; ![]() blev motljus, men nu får du se min snöiga trädgård också haha Leda om kabeln är väl det lättaste.. men för att göra det är det lättast att skicka in hörlurarna till någon verkstad. Men om du har garanti på lurarna så tycker jag att du ska gå till stället där du köpte de och prata med de där.. eftersom lurar inte borde gå sönder efter ett dygn Hedwig96: Menar du att det inte går något ljud till ena luren? ^^ MUMS! 13 apr, 2013 17:39
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-13 kl. 17:40
|
|
joel9324
Elev |
är så jävla arg på idol. min syster som har talang ställde sig klockan 6 i kön och fick vänta till klocka halv tre. fick komma in till en annan jury och fick beskedet att biljetterna var slut. tycker detta är dumt att tv4 slösar tid på roliga människor som kommer in till den riktiga juryn och fjantar sig och får biljetterna istället för dom som verkligen har talang..
13 apr, 2013 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen