Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
21 jul, 2012 17:51 |
|
Bugglan
Elev |
MissFniss: Åh hihi tack, du är awesome du med!
21 jul, 2012 18:03 |
|
MissFniss
Elev |
21 jul, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
MissFniss: Du är awesome, men vi borde prata mer
21 jul, 2012 18:13 |
|
MissFniss
Elev |
21 jul, 2012 18:15 |
|
adliitam
Elev |
Tänkte göra en liten komplimang bomb till personer här på mugglis som jag beundrar för att dom är så sjukt awesome!
(ingen speciell ordning) Spoiler: Tryck här för att visa! Tack allihopa för att ni förgyller mina dagar här på mugglis! ![]() ![]() ![]()
21 jul, 2012 18:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-22 kl. 18:07
|
|
TacosPanda
Elev |
21 jul, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Men gud asså tack :3 adliitam vet du hur sjukt awesome det är att få komplimanger såhär? Alltså här sitter jag och tror (Ibland iaf ;P) att jag är sjukt värdelös och sen kommer sånna som du och bara är helt underbar ♥
Tack fina du =D 21 jul, 2012 18:40 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
21 jul, 2012 19:13 |
|
MissFniss
Elev |
21 jul, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen