Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
26 nov, 2013 20:17 |
|
Ginny00
Elev |
JosefinFini, jag har träffat dig och du är långt ifrån tjock. Jag vet att det kanske inte hjälper men jag tycker du är jättefin, och jag tycker verkligen INTE att du är tjock. Du är så fin och du är bäst, ok? ♥
26 nov, 2013 20:23 |
|
JosefinFini
Elev |
Ginny00: Tack ♥
Men jag är i en period, och har varit det ett tag, då jag äter väldigt mycket. Och jag ser det hur tydligt som helst. Jag är verkligen inte smal. Och jag önskar så innerligt att jag vore smal. Jag beundrar verkligen människor som inte är smala, men som är glada och stolta. Det är egentligen så jag skulle vilja vara. Men jag vet att jag aldrig kommer att vara en person som utstrålar glädje och stolthet på ett sånt sätt. Och då vet jag att det enda sättet för mig att vara vacker är om jag skulle vara smal. Arghflk, jag vet inte hur jag ska förklara det. ![]()
26 nov, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Jag känner verkligen att jag måste göra läxorna... men jag kan verkligen inte... jag har ingen aning om varför. Jag vill bara nt :'/
26 nov, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I feel uJag känner verkligen att jag måste göra läxorna... men jag kan verkligen inte... jag har ingen aning om varför. Jag vill bara nt :'/ Har ett prov på torsdag, och har knappt ens läst igenom vad jag ska kunna... 26 nov, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I feel uJag känner verkligen att jag måste göra läxorna... men jag kan verkligen inte... jag har ingen aning om varför. Jag vill bara nt :'/ Har ett prov på torsdag, och har knappt ens läst igenom vad jag ska kunna... Vi har matteprov imorrn... Jag känner mig väldigt stressad.... Hoppas det går bra på provet c: 26 nov, 2013 20:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Arbetsförmedlingen kan ta och hänga sig. Här har jag varit snäll och studerat på högskolan och vad är tacken?
Jo, är du inte inskriven i en A- kassa får du inte ersättning försen om 90 dagar om man inte får jobb då. Nej, söka jobb och vikariera via kommun får det bli! Så får jag bo hemma ännu ett tag. Tack att jag har så söta föräldrar, fast jag gärna hade velat flytta hemifrån. ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 nov, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det samma!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I feel uJag känner verkligen att jag måste göra läxorna... men jag kan verkligen inte... jag har ingen aning om varför. Jag vill bara nt :'/ Har ett prov på torsdag, och har knappt ens läst igenom vad jag ska kunna... Vi har matteprov imorrn... Jag känner mig väldigt stressad.... Hoppas det går bra på provet c: 26 nov, 2013 21:07 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
åh men älskade vännen. du är så så fin och det gör så ont i mig att du inte kan se det själv. du är inte alls tjock eller patetisk och inte alls värdelös. du kan alltid skriva till mig om du vill, jag kommer aldrig tycka att du är jobbig. (jag suger på att skriva texter som dessa men jaja) ♥
26 nov, 2013 21:07 |
|
JosefinFini
Elev |
26 nov, 2013 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen