@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
ha ha ha
jag kunde ha min nya superfina jacka en dag sen kom snön så nu får jag ha min vinterjacka igen KUL
13 apr, 2013 16:47 |
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 13 apr, 2013 16:50 |
|
Pixie
Elev |
jag är arg på mig själv
jag förstörde just (idk hur jag gjorde det) mina hörlurar jag fick igår liksom???!!!! nej
13 apr, 2013 16:52 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Pixie: Vad har hänt? :cjag är arg på mig själv jag förstörde just (idk hur jag gjorde det) mina hörlurar jag fick igår liksom???!!!! nej MUMS! 13 apr, 2013 16:54 |
|
_SanD_
Elev |
13 apr, 2013 16:56 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Spelade handboll förr, I know the feeling..hur j***a svårt kan det vara att stå emot en person när ni är minst två personer? visst, det är handboll, men en enda gång? och förresten, till stockholms handbollsförbund; sätt in ett par något utbildade domare, det är för f*n slutspel yes im pissed för de kan eller inte göra några mål -.-" Var det en viktig match också eller? 13 apr, 2013 16:57 |
|
Tuggrus
Elev |
Nej ska man kanske sätta sig med gitarren ett tag.. hummm..
MUMS! 13 apr, 2013 16:59 |
|
Margaret
Elev |
13 apr, 2013 17:14
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-13 kl. 17:15
|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Pixie: Vad har hänt? :c jag är arg på mig själv jag förstörde just (idk hur jag gjorde det) mina hörlurar jag fick igår liksom???!!!! nej jag fick nya hörlurar igår och jag råkade förstöra dom idag arghhh
13 apr, 2013 17:15 |
|
Conflate
Elev |
Plötsligt började jag må så dåligt över allt elakt jag har gjort mot andra. Liksom, fan vilken idiot jag är!
13 apr, 2013 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen