@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
13 apr, 2013 13:35 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Mitt huvud gör så fett ont ;__; blää
13 apr, 2013 13:38 |
|
LolFeelings
Elev |
Alltså. Det finns ett köpcentrum som dyker upp i mina drömmar ibland. Jag vet vad för butiker det finns i det (både företag som finns på riktigt och inte finns) och exakt hur det ser ut, men det existerar inte i verkligheten och jag har inte kommit på det medvetet. Och det dyker upp i mina drömmar rätt ofta. Jag vet inte heller var köpcentrumet ligger.
13 apr, 2013 13:47 |
|
Frivolt
Elev |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Fasen ååh D: Iksu förlorade...blääää D:
SÅ DALEN, NU VINNER NI!! OKEJ?!?!?! 13 apr, 2013 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: läste precis ut The Fault In Our Stars I WILL NEVER BE OKAY I DONT WANT TO WANDER ON THIS EARTH ANYMORE IM STARTING TO QUESTION MY EXISTENCE IT FEELS SO EMPTY *KRAM* DEN BOKEN ÅÅÅÅH JUST ÅÅÅÅÅÅÅH 13 apr, 2013 13:52 |
|
Hedwig96
Elev |
jag är såå hungrig! tur att det är mat snart!
13 apr, 2013 14:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: läste precis ut The Fault In Our Stars I WILL NEVER BE OKAY I DONT WANT TO WANDER ON THIS EARTH ANYMORE IM STARTING TO QUESTION MY EXISTENCE IT FEELS SO EMPTY *KRAM* DEN BOKEN ÅÅÅÅH JUST ÅÅÅÅÅÅÅH JAG HAR SNART LÄST UT DEN OCH JAG VÅGAR INTE MER, SKA BÖRJA LÄSA BEGRAVNINGEN AND I JUST CAAAAAAAAAAAAN'T jag sitter vid en sprillans ny dator. DET NI 13 apr, 2013 14:21 |
|
Isse99
Elev |
Jag är jätte glad över att vi ska få TVÅ hundar!! Men samtidigt livrädd för att jag kommer att bli jätte fäst vid dem och att vi kanske bara får att halvår tillsammans, hundarna är båda ungefär 10 år gamla.
skriver ord som mord i handen 13 apr, 2013 14:23 |
|
EmahS
Elev |
Vi skulle ner till stan idag för att byta däck på bilen, provköra en ny bil, och bara ta en liten fika på stan.
ehh. jag råkade shoppa för 1300 kr? och ska till Ikea i veckan också och köpa en klädställning ![]() så jag kan ha alla mina skor och klänningar hängades i mitt rum ♥
13 apr, 2013 14:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahaha jag gillar verkligen min arbetsplats, men eeh... eftersom det var just harlem shake så sket jag i att vara med - är inte särskit förtjust i låten och alla dessa videos... men hahahaha så himla goa arbetskamrater :'D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 apr, 2013 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen