Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11950 11951 11952 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
ubåt
Elev

Avatar


Såg precis att jag har flera följare på min ''dr.dre etcetc'' lista på spotify. Bara massa rapp och sånt, haha. Känner att det är min plikt att lägga in nya bra låtar nu x) Jag kan till och med se när dem lyssnar på låtarna från min lista. Två lyssnar atm. Skitroligt ju!

13 apr, 2013 02:27

Neeyum
Elev

Avatar


jag har suttit sen tre och uppdaterat ticnet för att försöka få meet-and-greetbiljetter till janoskians : )))

13 apr, 2013 05:04

M4L13
Elev

Avatar


idag ska jag åka till örebro med min bildgrupp för vi ska få en gratis guidad tur i örebro länsmuseum :'DD vi har typ blivit valda för nåt projekt or something så i oktober ska vi ha en utställning där woho!
men klockan är halv 7 och jag är tvungen att gå upp wåhär tidigt på en helg och det gör mig lite ledsen ;w;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

13 apr, 2013 06:37

Borttagen

Avatar


Ena natten kan jag inte sova alls. När jag somnar på morgonen så vaknar jag tre timmar senare. Natten efter sommar jag vid midnatt men vaknar 4:35.
Varför? Trodde den tiden var över?!
Och så ska faster åka hem om fyra timmar...

13 apr, 2013 06:39

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av amanda1104:
VI HAR FÖRSKAFFAT OSS EN KATT! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-pGkbR1ALqg8%2FUDprNtMPJLI%2FAAAAAAAAIvo%2FtYeuXeaoCTI%2Fs1600%2FLeopardkatt.jpg Typ så fast betydligt tjockare!
DET DÄR ÄR INGEN KATT
DET ÄR EN MINILEOPARD
Han ser ut så, typ... Minns inte rasens namn men färgen är sällsynt.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

13 apr, 2013 07:40

Ludwig
Elev

Avatar


13 apr, 2013 08:18

Ginny00
Elev

Avatar


Jag vill somna om men misstänker att jag inte kan. Bara att ligga här då. XD

13 apr, 2013 08:41

Borttagen

Avatar


JAG HAR ONT I MAGEN............

13 apr, 2013 08:45

Ginny00
Elev

Avatar


Att äta eller inte äta frukost, det är frågan.

13 apr, 2013 09:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Att äta eller inte äta frukost, det är frågan.



ÄTA!

13 apr, 2013 09:17

1 2 3 ... 11950 11951 11952 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.