@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Shaunee: Det är sjukt vad priserna har stigit på marknaden när det gäller chokladgrodekort! o.O Eller hur. Har också märkt det. Ja, förut fanns det typ bara random bronskort för ca 2g, och nu kostar de typ 10g st... Wtf happened?? o.O Precis. Tror inte sådana priser funkar.. Jag menar, det kostar ju typ inget att köpa i GB. Iofs får man inte alltid de kort man vill ha men ändå.. Jag fortsätter sälja billigt.
12 apr, 2013 23:16 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Shaunee: Det är sjukt vad priserna har stigit på marknaden när det gäller chokladgrodekort! o.O Eller hur. Har också märkt det. Ja, förut fanns det typ bara random bronskort för ca 2g, och nu kostar de typ 10g st... Wtf happened?? o.O Precis. Tror inte sådana priser funkar.. Jag menar, det kostar ju typ inget att köpa i GB. Iofs får man inte alltid de kort man vill ha men ändå.. Jag fortsätter sälja billigt. Jag med 12 apr, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: ![]() ![]() ![]() omfg Miley Cyrus är med i Snoop Doggs (hate him) nya låt, men det är typ bara hon som sjunger och alla som vet något om mig vet att jag älskar henne ^like i don't even ♥Ashtrays and Heartbreaks♥ hon är så himla cool!! vill se mer av henne Åh jag med, hon är ju verkligen fantastisk! 12 apr, 2013 23:34 |
|
Dramione99
Elev |
Jag vill sova nu. Godnatt Mugglis!
12 apr, 2013 23:38 |
|
Solkatten
Elev |
Zara Larsson kommer att släppa låten Uncover i USA.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 23:48 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad kul! Hon är verkligen superbra! Zara Larsson kommer att släppa låten Uncover i USA. 12 apr, 2013 23:49 |
|
Shaunee
Elev |
Jag borde verkligen gå och lägga mig...
Tror nog att jag gör det nu... 13 apr, 2013 00:02 |
|
Borttagen
|
Idag är jag fruktansvärt ledsen, sårad, besviken, arg och ständigt nära till tårar.
Men det hjälpte lite att bara få det ur mig någonstans, som nu i den här tråden. Det ska nog bli bra.. 13 apr, 2013 00:12 |
|
Borttagen
|
GODNATT!
13 apr, 2013 00:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Vad kul! Hon är verkligen superbra! Zara Larsson kommer att släppa låten Uncover i USA. Hörde det på radion. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2013 01:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen