Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1194 1195 1196 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Läser en Harry Potter fanfic som har 46 kapitel och jag är bara på kapitel 10. xD Mycket att läsa. ^^ Haha.

Vad heter den? Ät den bra? Jag är lite crazy i fanfictions

Den är väl okej.

http://www.fanfiction.net/s/5272580/1/Jag_fick_aldrig_min_chans

Är på kapitel 23 nu.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jun, 2012 18:14

Borttagen

Avatar


Åh, happygirl over here! =)
Har just kommit hem från NiceRun - alltså en springtävling där alla springer/går ca 5 km. Trodde aldrig att jag skulle orka, men jag sprang (eller joggade dårå) hela vägen ända till mål! 5 km på 34 minuter - inste illa va?
*stolt* Nytt personrekord faktiskt x]

13 jun, 2012 19:30

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, happygirl over here! =)
Har just kommit hem från NiceRun - alltså en springtävling där alla springer/går ca 5 km. Trodde aldrig att jag skulle orka, men jag sprang (eller joggade dårå) hela vägen ända till mål! 5 km på 34 minuter - inste illa va?
*stolt* Nytt personrekord faktiskt x]

SERIÖST!?!? OuO
DET E JU SKITBRA C:

det längsta jag har sprungit är 3km... o jag var praktist taget död efteråt X3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

13 jun, 2012 19:32

Solkatten
Elev

Avatar


När min bror är med kompisar spelar de typ bara hela tiden och kan typ inte komma på något annat att göra... när jag är med mina kompisar spelar vi aldrig? Vi umgås i alla fall.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jun, 2012 19:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Åh, happygirl over here! =)
Har just kommit hem från NiceRun - alltså en springtävling där alla springer/går ca 5 km. Trodde aldrig att jag skulle orka, men jag sprang (eller joggade dårå) hela vägen ända till mål! 5 km på 34 minuter - inste illa va?
*stolt* Nytt personrekord faktiskt x]

SERIÖST!?!? OuO
DET E JU SKITBRA C:

det längsta jag har sprungit är 3km... o jag var praktist taget död efteråt X3

Haha, SÅ bra är jag inte. Men tack ändå, kan man väl säga.
Jag var stendöd efter loppet, höll på att dö ännu mer när jag inte fick vatten x3 Men jag klarade mig ;]

13 jun, 2012 19:36

Borttagen

Avatar


Solkatten: jag blir typ deprimerad av den...

13 jun, 2012 19:37

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Åh, happygirl over here! =)
Har just kommit hem från NiceRun - alltså en springtävling där alla springer/går ca 5 km. Trodde aldrig att jag skulle orka, men jag sprang (eller joggade dårå) hela vägen ända till mål! 5 km på 34 minuter - inste illa va?
*stolt* Nytt personrekord faktiskt x]

SERIÖST!?!? OuO
DET E JU SKITBRA C:

det längsta jag har sprungit är 3km... o jag var praktist taget död efteråt X3

Haha, SÅ bra är jag inte. Men tack ändå, kan man väl säga.
Jag var stendöd efter loppet, höll på att dö ännu mer när jag inte fick vatten x3 Men jag klarade mig ;]

va, inget vatten!?!1! men det borde dom väl bjuda på åtminstone... tycker jag :C
Men grattis iaf ^^ måste ha varit skönt att känna att man kan klara av något bara man pressar sig tillräckligt mycket :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

13 jun, 2012 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Åh, happygirl over here! =)
Har just kommit hem från NiceRun - alltså en springtävling där alla springer/går ca 5 km. Trodde aldrig att jag skulle orka, men jag sprang (eller joggade dårå) hela vägen ända till mål! 5 km på 34 minuter - inste illa va?
*stolt* Nytt personrekord faktiskt x]

SERIÖST!?!? OuO
DET E JU SKITBRA C:

det längsta jag har sprungit är 3km... o jag var praktist taget död efteråt X3

Haha, SÅ bra är jag inte. Men tack ändå, kan man väl säga.
Jag var stendöd efter loppet, höll på att dö ännu mer när jag inte fick vatten x3 Men jag klarade mig ;]

va, inget vatten!?!1! men det borde dom väl bjuda på åtminstone... tycker jag :C
Men grattis iaf ^^ måste ha varit skönt att känna att man kan klara av något bara man pressar sig tillräckligt mycket :3


Jo, vi fick vatten under loppet, så egentligen stannade jag ju några sekunder x] Men sen hade jag 3 km kvar efter den VÄÄÄLDIGT *hrmm* långa pausen, så man blev jättetörstig ._.

13 jun, 2012 19:43

Borttagen

Avatar


Vad går upp mot att komma hem från skolavslutningen, okej jag erkänner den var lite sorgligt, ska byta skola... Och gå in på mugglis samtidigt som man försöker lära sig Hedwig's theme på ukulele (stavning)

13 jun, 2012 20:50

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad går upp mot att komma hem från skolavslutningen, okej jag erkänner den var lite sorgligt, ska byta skola... Och gå in på mugglis samtidigt som man försöker lära sig Hedwig's theme på ukulele (stavning)

Haha, väldigt lite C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

13 jun, 2012 21:12

1 2 3 ... 1194 1195 1196 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.