Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cindy - Åh, taackk!!
21 jul, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Tack Cindy!!!
21 jul, 2012 16:25 |
|
MissFniss
Elev |
Jag vill göra en liten komplimangbomb
Spoiler: Tryck här för att visa! ♥ Vissa av er har jag inte kontakt med, men jag har sett er i forumen och ni är awesome♥
21 jul, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
MissFinss Du är också helt Awesome!!!
______________________________________ Quick 21 jul, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Oho! TACK TACK TACK!
En till komlimang bomb då Spoiler: Tryck här för att visa! OCH ALLA ANDRA AWSOMIGA MUGGLISAR OFC! ♥♥♥♥♥♥ 21 jul, 2012 16:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-21 kl. 17:01
|
|
Celest Gaunt
Elev |
MissFniss - Jag vet att man egentligen vill ha tummar i sådana tillfällen! Du förtjänar en tumme också! Men jag är typ aldrig snåla med mina tummar... så de tar lätt slut...
Sorry! Men om jag kommer ihåg det så ska jag ge dig en imorgon... Väldigt prat om tummar... TACK! ♥ 21 jul, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
MissFniss - åååh, tacK!
21 jul, 2012 16:59 |
|
MissFniss
Elev |
Lavender3088- Taack♥
Kate Malfoy- Taack♥ Celest Gaunt- Tack och vsg♥ HarryPotterr- Vsg♥ Ja... Jag skickar en uggla
21 jul, 2012 17:09 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Kate Malfoy - Har du!! Hur många har du läst!?
Förresten.... Ugglar dig! Tack! 21 jul, 2012 17:19 |
|
Lills
Elev |
21 jul, 2012 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen