Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: "du sandra, philip är oskuld" "Och det är bara en bra sak?" "du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt* "Usch nej, aldrig i livet" "vad är inte du oskuld?" "jo det är jag, och jag vill gärna behålla den" .... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD. just why ? Wat. Vem var det som föreslog det, en jämnårig? Yeah Fy, jag skämdes över att jag inte hade haft sex när jag var 12. Varför? För att mina två bästa vänner hade haft sex Jag är glad att jag väntade tills jag fyllde 16 Seriöst, har folk sex när de är tolv?! Min lillebror är tolv år... De är barn. Jag är i alla fall arton år och oskuld 26 nov, 2013 16:27 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: "du sandra, philip är oskuld" "Och det är bara en bra sak?" "du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt* "Usch nej, aldrig i livet" "vad är inte du oskuld?" "jo det är jag, och jag vill gärna behålla den" .... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD. just why ? Wat. Vem var det som föreslog det, en jämnårig? Yeah Fy, jag skämdes över att jag inte hade haft sex när jag var 12. Varför? För att mina två bästa vänner hade haft sex Jag är glad att jag väntade tills jag fyllde 16 Seriöst, har folk sex när de är tolv?! Min lillebror är tolv år... De är barn. Jag är i alla fall arton år och oskuld de flesta gör det, vilket jag tycker e hemskt D: det är bra, haha C: Hai 26 nov, 2013 16:53 |
|
Elma00
Elev |
26 nov, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
Siriusis, det kan väl ändå inte vara de flesta. Är inte medelåldern typ 16-17 år för när man förlorar oskulden?
26 nov, 2013 17:02 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Elma00: Blir så ledsen när jag inte kan göra mina vänner här på mugglis glad. Du gör oss glada bara av att finnas här! ♥ Ingen mugglis utan Elma00! 26 nov, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Du gör oss alltid glada, av alla fina inlägg u skriver c: Kram!Blir så ledsen när jag inte kan göra mina vänner här på mugglis glad. 26 nov, 2013 17:08 |
|
Dramione99
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 nov, 2013 17:14 |
|
Siriusis
Elev |
Jinx
Dom flesta i skolan jag går på. Eller snarare i orten jag bor i. Hai 26 nov, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Oj.... Där ser man. Jag hoppade hopprep på rasterna i sexan, läste Julia, och tillsammans så dansade i alla i klassen till High School Musical... 26 nov, 2013 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oj.... Där ser man. Jag hoppade hopprep på rasterna i sexan, läste Julia, och tillsammans så dansade i alla i klassen till High School Musical... Enligt RSFU så är genomsnittsåldern för sexdubuten 16-17 år Alltså, vi gjorde ju alla de där sakerna också. Men mina bästa kompisar tyckte om att hänga vid ramperna utanför kvarteret där vi bodde (då var jag elva) och ofta samlades de äldre högstadiekillarna där (14-15 år) och på den vägen gick det.. 26 nov, 2013 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen