Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1194 1195 1196 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
"du sandra, philip är oskuld"
"Och det är bara en bra sak?"
"du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt*
"Usch nej, aldrig i livet"
"vad är inte du oskuld?"
"jo det är jag, och jag vill gärna behålla den"


.... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD.
just why ?


Wat. Vem var det som föreslog det, en jämnårig?


Yeah


Fy, jag skämdes över att jag inte hade haft sex när jag var 12. Varför? För att mina två bästa vänner hade haft sex
Jag är glad att jag väntade tills jag fyllde 16


Seriöst, har folk sex när de är tolv?! Min lillebror är tolv år... De är barn. Jag är i alla fall arton år och oskuld

26 nov, 2013 16:27

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
"du sandra, philip är oskuld"
"Och det är bara en bra sak?"
"du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt*
"Usch nej, aldrig i livet"
"vad är inte du oskuld?"
"jo det är jag, och jag vill gärna behålla den"


.... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD.
just why ?


Wat. Vem var det som föreslog det, en jämnårig?


Yeah


Fy, jag skämdes över att jag inte hade haft sex när jag var 12. Varför? För att mina två bästa vänner hade haft sex
Jag är glad att jag väntade tills jag fyllde 16


Seriöst, har folk sex när de är tolv?! Min lillebror är tolv år... De är barn. Jag är i alla fall arton år och oskuld


de flesta gör det, vilket jag tycker e hemskt D:
det är bra, haha C:

Hai

26 nov, 2013 16:53

Elma00
Elev

Avatar


Blir så ledsen när jag inte kan göra mina vänner här på mugglis glad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

26 nov, 2013 17:02

Borttagen

Avatar


Siriusis, det kan väl ändå inte vara de flesta. Är inte medelåldern typ 16-17 år för när man förlorar oskulden?

26 nov, 2013 17:02

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Elma00:
Blir så ledsen när jag inte kan göra mina vänner här på mugglis glad.

Du gör oss glada bara av att finnas här! ♥
Ingen mugglis utan Elma00!

26 nov, 2013 17:06

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Elma00:
Blir så ledsen när jag inte kan göra mina vänner här på mugglis glad.
Du gör oss alltid glada, av alla fina inlägg u skriver c: Kram!

26 nov, 2013 17:08

Dramione99
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag känner mest för att gråta just nu. Det är som om allt jag trodde fanns är borta. Alla saker som sagts. Alla blickar. Jag orkar inte. Orkar inte med att besvära en massa människor med mig själv längre. De skulle inte bry sig om jag så dog en smärtsam död. Jag lovar. De skulle inte sakna mig. Gör jag så, är det fel. Gör jag si, är det fel. De bestämde sig för att de avskydde mig. Men det som gör mig mest ledsen är att jag tydligen inte är någon person som någon kan tänka sig att försvara. Alla ser. Alla hör. De vet att jag har rätt. Kan man förvänta sig nåt av andra egentligen? En av killarna som är bästis med de håller på ibland han med. Han säger att han gör det för att han inte vågar säga åt de att sluta, att han tycker om mig, beundrar mig, och att han är rädd för att han ska bli behandlad som jag bli. Det var väl vänligt av honom att berätta det? Men jag blir bara ledsen av att höra det. Om han verkligen brydde sig så skulle han gjort nåt istället för att hänga på sina kompisar. Hans bästis var sjuk idag. Och när han är det så känns det som om jag inte orkar någonting alls. Hans bästis är seriöst ljuset i mitt liv just nu, utan honom blir allt ännu mer hopplöst. Min bästis finns där alltid, men ingen lyssnar på henne heller när hon säger till. Jag undrar bara vad jag gjorde för att förtjäna det här? Det var inte allvarligt till en början, det var mest interna skämt. Jag blev inte ledsen eller tog åt mig. Blev inte. Men det hände nåt idag. Alla kommentarer, alla pikar, alla hånfulla skratt. Och varför duger jag på en gång då det är dags för grupparbeten? Annars är det att springa på en gång så att man slipper mig. Men det är väl jag som har fel, är fel och känner på fel sätt. Som vanligt. Jag borde väl lyssnat på er. Men grattis till er, era jävla sadister, ni lyckades förstöra min dag!

26 nov, 2013 17:14

Siriusis
Elev

Avatar


Jinx
Dom flesta i skolan jag går på. Eller snarare i orten jag bor i.

Hai

26 nov, 2013 17:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Jinx
Dom flesta i skolan jag går på. Eller snarare i orten jag bor i.


Oj.... Där ser man. Jag hoppade hopprep på rasterna i sexan, läste Julia, och tillsammans så dansade i alla i klassen till High School Musical...

26 nov, 2013 17:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Jinx
Dom flesta i skolan jag går på. Eller snarare i orten jag bor i.


Oj.... Där ser man. Jag hoppade hopprep på rasterna i sexan, läste Julia, och tillsammans så dansade i alla i klassen till High School Musical...


Enligt RSFU så är genomsnittsåldern för sexdubuten 16-17 år

Alltså, vi gjorde ju alla de där sakerna också. Men mina bästa kompisar tyckte om att hänga vid ramperna utanför kvarteret där vi bodde (då var jag elva) och ofta samlades de äldre högstadiekillarna där (14-15 år) och på den vägen gick det..

26 nov, 2013 19:00

1 2 3 ... 1194 1195 1196 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.