@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person Haha ja. Skänk en tacksam tankte till den personen nu då ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 12 apr, 2013 22:05 |
|
Solkatten
Elev |
James Bond filmerna är så tråkiga... Sitter med mobilen nu eftersom vi använder min dator att kolla film på...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Lycklig Malmöbo har precis sett Håkan på tv och är lätt hyperaktiv för att han är så himla underbar och hon vet inte vart hon ska ta vägen. ♥
12 apr, 2013 22:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person Haha ja. Skänk en tacksam tankte till den personen nu då Jag beordrar dig att länka till bloggen! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person Haha ja. Skänk en tacksam tankte till den personen nu då Jag beordrar dig att länka till bloggen! usch den novellen suger men visst. :p www.onedirectionworld.webblogg.se 12 apr, 2013 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person Haha ja. Skänk en tacksam tankte till den personen nu då Jag beordrar dig att länka till bloggen! usch den novellen suger men visst. :p www.onedirectionworld.webblogg.se Åh, den har jag kollat på förut. ;P "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person Haha ja. Skänk en tacksam tankte till den personen nu då Jag beordrar dig att länka till bloggen! usch den novellen suger men visst. :p www.onedirectionworld.webblogg.se Åh, den har jag kollat på förut. ;P haha, har du? :p 12 apr, 2013 22:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person Haha ja. Skänk en tacksam tankte till den personen nu då Jag beordrar dig att länka till bloggen! usch den novellen suger men visst. :p www.onedirectionworld.webblogg.se Åh, den har jag kollat på förut. ;P haha, har du? :p Japp. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 22:37 |
|
Ginny00
Elev |
Imorgon får bli bättre än idag..
12 apr, 2013 22:37 |
|
Caius
Elev |
Den där känslan när man inte vill läsa ett PM som en moderator på CS har skickat för att man kände sig väldigt.... eh... ohövlig... i sitt brev till dem...
*jagskäms,märksdet?* Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 12 apr, 2013 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen