@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
jag ser på Månprinsessan just nu, den är så himla bra för att vara "barnfilm" om ont och gott.
12 apr, 2013 21:40 |
|
Pixie
Elev |
12 apr, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
12 apr, 2013 21:41 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() ![]() ![]() omfg Miley Cyrus är med i Snoop Doggs (hate him) nya låt, men det är typ bara hon som sjunger och alla som vet något om mig vet att jag älskar henne ^like i don't even ♥Ashtrays and Heartbreaks♥ Jag gillade inte Miley så mkt innan, när jag mest sett henne i Hannah Montana då. Har aldrig ogillat henne eller så. Men nu såg jag LOL för några dagar sen, och nu tycker jag hon är superbra! Hon sjunger riktigt grymt också. Hon verkar vara en bra person som vet vad hon vill! 12 apr, 2013 21:43 |
|
Flismos
Elev |
Bara för att inflika så var jag ute och sprang i både tisdags och igår och i torsdags gjorde jag 100 situps, stolt!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 12 apr, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: ![]() ![]() ![]() omfg Miley Cyrus är med i Snoop Doggs (hate him) nya låt, men det är typ bara hon som sjunger och alla som vet något om mig vet att jag älskar henne ^like i don't even ♥Ashtrays and Heartbreaks♥ Jag gillade inte Miley så mkt innan, när jag mest sett henne i Hannah Montana då. Har aldrig ogillat henne eller så. Men nu såg jag LOL för några dagar sen, och nu tycker jag hon är superbra! Hon sjunger riktigt grymt också. Hon verkar vara en bra person som vet vad hon vill! Ah you can't blame her för ett jobb hon skrev kontrakt på när hon var typ tolv haha. Hon är asdfghjkl amazing i LOL älskar henne 12 apr, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
SOY UN DORITO!!!
12 apr, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha
12 apr, 2013 21:58 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 12 apr, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Gulligt att jag har läsare kvar på min one direction novellblogg trots att jag inte uppdaterat sedan oktober typ haha Trogen person Haha ja. 12 apr, 2013 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen