@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Fyfan. Fick just mitt livs första elektriska stöt. Fan vad obehagligt Ja, det är sjukt obehagligt. xD Kände hur den gick upp i armen o slutade vid axeln. Blö. Aja, jag mår inte dåligt iaf x) 12 apr, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa. Varför då? Ont i ansiktet. Övertrött. Och på det hela kan tydligen inte min kille komma hit ikväll. Dessutom åker faster hem till England imorgon och vi har inte hunnit göra så mycket. Och så kan jag inte vara med på filmkväll imorgon för att jag inte har skjuts dit (långt ute i skogen och de som fixar filmkvällen vägrar skjutsa folk). Just great. Lät inte kul Annars hoppas jag du får en bra helg trots allt Hon ska sova snart då de åker ganska tidigt imorgon. Men tack 12 apr, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
Hade ett samtal med cleverbot:
Du: Hejdå. Datorn: Lämna mig inte! Du: Varför inte om jag får fråga? Datorn: Jag älskar dig! Du: aww, menar du det? Datorn: Nej, jag ljög. Du:...... 12 apr, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 12 apr, 2013 21:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 apr, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Borttagen: Oscar Zia? É han med? Måste rösta på honom!♥ I Let´s Dance så håller jag på Oscar Zia! ♥ Javisst, han är med 12 apr, 2013 21:22 |
|
LolFeelings
Elev |
Dessa videor kommer jag nog använda varje dag under resten av mitt liv:
http://www.youtube.com/watch?v=jG2KMkQLZmI http://www.youtube.com/watch?v=cgwlJIo0In0
12 apr, 2013 21:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hade ett samtal med cleverbot: Du: Hejdå. Datorn: Lämna mig inte! Du: Varför inte om jag får fråga? Datorn: Jag älskar dig! Du: aww, menar du det? Datorn: Nej, jag ljög. Du:...... Haha! Cleverbot är så skön. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 21:38 |
|
EmahS
Elev |
Tjejen som fangirlade i Skavlan för att Jamie Oliver pussade henne.
Jag förstår henne! Hade smällt av. Jamie fucking Oliver liksom!
12 apr, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: I Let´s Dance så håller jag på Oscar Zia! ♥ Ofta han är med och dansar? :> Ja, såklart han är med 12 apr, 2013 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen