@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
asså jag dör av Clara Darkin:s underbara röst https://soundcloud.com/klarasmusic (kanske är reklam nu men hon sjunger så underbart fint så...)
12 apr, 2013 20:55 |
|
LolFeelings
Elev |
En gång så skulle min vän rita Batman. Jag satte igång Benny Hill theme. Det slutade med att Batman hade kjol.
12 apr, 2013 20:55 |
|
amanda1104
Elev |
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 apr, 2013 20:57 |
|
Solkatten
Elev |
Vilken cool päls! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 20:58 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Conflate: min lillasyster har sin jobbigaste kompis på sleepover de har världens sämsta humor skrattar åt allt framför allt åt mig fml Tycker synd om dig vännen ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 12 apr, 2013 20:59 |
|
LolFeelings
Elev |
12 apr, 2013 20:59 |
|
Solkatten
Elev |
Omg. Justin Bieber räknas som en av Hollywoods 20 mest hatade kändisar. Står på Aftonbladet.
Jag trodde han var en bra person? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 21:02
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-12 kl. 21:07
|
|
Obliviate_
Elev |
Fyfan. Fick just mitt livs första elektriska stöt. Fan vad obehagligt
12 apr, 2013 21:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Fyfan. Fick just mitt livs första elektriska stöt. Fan vad obehagligt Ja, det är sjukt obehagligt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 21:08 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Omg. Justin Bieber räknas som en av Hollywoods 20 mest hatade kändisar. Står på Aftonbladet. Jag trodde han var en bra person? o.O Tycker bara att Aftonbladet är skit, som baserar en artikel på internethat och sprider hatet xD ![]() ![]()
12 apr, 2013 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen