@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ska se på film
12 apr, 2013 20:40 |
|
Pixie
Elev |
12 apr, 2013 20:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa. Varför då? Ont i ansiktet. Övertrött. Och på det hela kan tydligen inte min kille komma hit ikväll. Dessutom åker faster hem till England imorgon och vi har inte hunnit göra så mycket. Och så kan jag inte vara med på filmkväll imorgon för att jag inte har skjuts dit (långt ute i skogen och de som fixar filmkvällen vägrar skjutsa folk). Just great. Lät inte kul Annars hoppas jag du får en bra helg trots allt 12 apr, 2013 20:43 |
|
Celebikai
Elev |
12 apr, 2013 20:44 |
|
Pixie
Elev |
sluta!!! jag har bara rester av min hallonmilkshake som inte ens var god uuh
12 apr, 2013 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Vi ska se på James Bond filmen Skyfall nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 20:47 |
|
amanda1104
Elev |
Ett nytt hem Min nya ff om Hilda Smith. En ff baserat från tv-serien Grimm! Läs om ni vill
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 apr, 2013 20:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: I Let´s Dance så håller jag på Oscar Zia! ♥ Ofta han är med och dansar? :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
jag hatar en mugglis nu så mycket just nu </3
12 apr, 2013 20:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag hatar en mugglis nu så mycket just nu </3 Ooh, I know that feeling. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen