Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11942 11943 11944 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa.

12 apr, 2013 20:13

Borttagen

Avatar


Älskar denna låt:

Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you’ll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won’t tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_ltufwfTOJp1r2ncxa.gif


12 apr, 2013 20:16

LolFeelings
Elev

Avatar


VARFÖR SKA ALLTING BRA VARA SENT PÅ ÅRET?

NÄSTA THE HOBBIT
NÄSTA HUNGER GAMES
THE WALKING DEAD
CURSE OF CHUCKY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

12 apr, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


I Let´s Dance så håller jag på Oscar Zia!

12 apr, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


Luleå Hockey måste vinna sm-guld. Jag kommer inte klara av att överleva om jag måste höra mina kompisars tjat om Skellefteå vinner(för de kommer garanterat tjata ihjäl sig) D:

12 apr, 2013 20:21

Ron Hippe
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I Let´s Dance så håller jag på Oscar Zia!
Oscar Zia? É han med? Måste rösta på honom!♥

12 apr, 2013 20:27

Pixie
Elev

Avatar


det är 5 cm snö ute UUSCHH VÅREN HADE JU KOMMIT??!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

12 apr, 2013 20:28

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa.


Varför då?

12 apr, 2013 20:37

Pixie
Elev

Avatar


jag hatar snö
fan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

12 apr, 2013 20:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa.


Varför då?


Ont i ansiktet. Övertrött. Och på det hela kan tydligen inte min kille komma hit ikväll. Dessutom åker faster hem till England imorgon och vi har inte hunnit göra så mycket.
Och så kan jag inte vara med på filmkväll imorgon för att jag inte har skjuts dit (långt ute i skogen och de som fixar filmkvällen vägrar skjutsa folk).
Just great.

12 apr, 2013 20:40

1 2 3 ... 11942 11943 11944 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.