@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa.
12 apr, 2013 20:13 |
|
Borttagen
|
12 apr, 2013 20:16 |
|
LolFeelings
Elev |
VARFÖR SKA ALLTING BRA VARA SENT PÅ ÅRET?
NÄSTA THE HOBBIT NÄSTA HUNGER GAMES THE WALKING DEAD CURSE OF CHUCKY
12 apr, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
I Let´s Dance så håller jag på Oscar Zia! ♥
12 apr, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
Luleå Hockey måste vinna sm-guld. Jag kommer inte klara av att överleva om jag måste höra mina kompisars tjat om Skellefteå vinner(för de kommer garanterat tjata ihjäl sig) D:
12 apr, 2013 20:21 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oscar Zia? É han med? Måste rösta på honom!♥I Let´s Dance så håller jag på Oscar Zia! ♥ 12 apr, 2013 20:27 |
|
Pixie
Elev |
12 apr, 2013 20:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa. Varför då? 12 apr, 2013 20:37 |
|
Pixie
Elev |
12 apr, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Den här dagen och kvällen har varit helt värdelösa. Varför då? Ont i ansiktet. Övertrött. Och på det hela kan tydligen inte min kille komma hit ikväll. Dessutom åker faster hem till England imorgon och vi har inte hunnit göra så mycket. Och så kan jag inte vara med på filmkväll imorgon för att jag inte har skjuts dit (långt ute i skogen och de som fixar filmkvällen vägrar skjutsa folk). Just great. 12 apr, 2013 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen