Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: O, god! NU vart jag också sugen på att se nån Disney-klassiker. Jag vill ju se Lilo och Stich... Haha, får kanske ta och göra det nån dag ;D Har Lilo och Stitch på DVD därhemma. Dock var det inte så längesen jag såg den, såg den ett par veckor sedan med min lilla kusin... Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 12 jun, 2012 23:53 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Ronald Weasley: O, god! NU vart jag också sugen på att se nån Disney-klassiker. Jag vill ju se Lilo och Stich... Haha, får kanske ta och göra det nån dag ;D Har Lilo och Stitch på DVD därhemma. Dock var det inte så längesen jag såg den, såg den ett par veckor sedan med min lilla kusin... Haha, jag vet då att jag har 2:an, kanske ettan. Men jag får såna här nostalgikänslor ibland och vill bara se på dom! 12 jun, 2012 23:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
G O D N A T T F O L K S
S O V G O T T speech! 13 jun, 2012 00:26 |
|
Ronald Weasley
Elev |
13 jun, 2012 00:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 jun, 2012 00:32 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: detsamma till dig sen när du ska sova. c: Haha, tack 13 jun, 2012 00:37 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 00:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Det ska typ jag med.. Tror jag 13 jun, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Jag antar att det typ bara är jag här...? :c
13 jun, 2012 03:03 |
|
bluebirdflies
Elev |
InspiredPsycho älskar din profilbild, Christian bale ♥
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 13 jun, 2012 06:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen