Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 jul, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
19 jul, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Till kära JoLizz som på något underligt men coolt sätt jag förknippar med en banjo
19 jul, 2012 17:33 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Till kära JoLizz som på något underligt men coolt sätt jag förknippar med en banjo Oh yeah!! För några dagar sedan var jag på väg upp från stranden, en enslig grusväg i skogen där ingen brukar gå, och så mötte jag en skitfrän snubbe! Han hade regnjacka och jättekorta jeansshorts, långt skägg OCH HAN SPELADE BANJO DÄR HAN GICK! Japp, ville berätta det kände jag! Men taaack hörru, en banjo är inte dåligt!
![]()
20 jul, 2012 01:01 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
20 jul, 2012 20:10 |
|
tite
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, herregud tite, vad skulle jag göra utan dig? ♥ Men tack ditt mos ;u; Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 20 jul, 2012 21:07 |
|
Cindy
Elev |
Jag vill ge en kommentar till alla de här fantastiska människorna:
Spoiler: Tryck här för att visa! Kanske inte rekord många, men men
21 jul, 2012 14:21 |
|
Ginny00
Elev |
21 jul, 2012 14:25 |
|
Cindy
Elev |
21 jul, 2012 14:26 |
|
Ginny00
Elev |
Ska vi fortsätta vår postkonversation? 21 jul, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen